Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ey wicky! synes jeg så deg i opptoget i oslo i forgårs. hylende og skrikende : BIIEEEBEEERRR!!

var det deg? :P

Ingen kommentar. Adjø...

haha :P nei var nok ikke der nei..hørte bråket hans helt hjem så...

Skrevet

Glad jeg slapp alt som heter bieber eller belieber ass! en kompis fra gamlejobben måtte gjennom der på vei fra jobb og ble nekta gjennomgang av politiet helt til han sa frekt "du, ser jeg ut som en bieber-fans eller?" :P da slapp han gjennom ;)

Skrevet

Kaoset i sentrum skapte jo store problemer for mine sjåfører også..bilene våre kom nesten ikke frem i sentrum etter kl 14..Kaotiske tilstander...

Skrevet

Tror bilen min blir ferdig til 22 idag... Nok en teaser bilde tilsendt på mms...

obvo9q69kv1xaxbm9new.jpg

Flott å se mektige sekser i sin shiny og god tilstand.

Skrevet
ey wicky! synes jeg så deg i opptoget i oslo i forgårs. hylende og skrikende : BIIEEEBEEERRR!!

var det deg? :P

Ingen kommentar. Adjø...

haha :P nei var nok ikke der nei..hørte bråket hans helt hjem så...

uff, føler med deg der gitt.. så ett klipp på vg tv, og det var jo ikke akkurat særlig bra !

Skrevet

Hvordan er reglene for å kjøre en svenskbil på skilter i norge på bane?

jeg vet at man ikke har lov å kjøre på offentlig vei,Men er det andre regler på bane?

Skrevet

jeg vet at man ikke har lov å kjøre på offentlig vei,Men er det andre regler på bane?

må vel ha forsikring når en bil er skilta? ellers er det bare å skru av skiltene og kjøre som banebil? er det ikke det? eller kanskje man må ha prøveskilt?

Skrevet

må vel ha forsikring når en bil er skilta? ellers er det bare å skru av skiltene og kjøre som banebil? er det ikke det? eller kanskje man må ha prøveskilt?

Må ha skilter, derfor jeg lurer på om jeg har lov å kjøre en svenskregistert bil på bane

Skrevet
Tror bilen min blir ferdig til 22 idag... Nok en teaser bilde tilsendt på mms...

[ Bilde ]

Flott å se mektige sekser i sin shiny og god tilstand.

Herlig, og verdt penga :)

Ja, helt klart. Jeg syntes først det var litt stivt, men med tanken på hvor mye tid det går på en bil og hvor flott jobb de gutta på dcn gjør så er det verdt hver eneste kr. Jeg gleder meg VILT til å hente bilen. Snakker kingsize photoshoot til helga <3

Skrevet
Dirtydicky, skal du selge S50 M3`n? Var en som påsto han skulle kjøpe den, men er i grunn sikkert på at han bullshitter..

Skal selge den ja, m50 turbo

er 2 stk som kniver litt om den så får se henne den havner, hvem som har størst pengepung :mrgreen:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...