wicky124 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 ey wicky! synes jeg så deg i opptoget i oslo i forgårs. hylende og skrikende : BIIEEEBEEERRR!!var det deg? Ingen kommentar. Adjø... haha nei var nok ikke der nei..hørte bråket hans helt hjem så...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Glad jeg slapp alt som heter bieber eller belieber ass! en kompis fra gamlejobben måtte gjennom der på vei fra jobb og ble nekta gjennomgang av politiet helt til han sa frekt "du, ser jeg ut som en bieber-fans eller?" da slapp han gjennom
wicky124 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Kaoset i sentrum skapte jo store problemer for mine sjåfører også..bilene våre kom nesten ikke frem i sentrum etter kl 14..Kaotiske tilstander...
ls44mm Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Tror bilen min blir ferdig til 22 idag... Nok en teaser bilde tilsendt på mms... Flott å se mektige sekser i sin shiny og god tilstand.
knut_olestad Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Tror bilen min blir ferdig til 22 idag... Nok en teaser bilde tilsendt på mms...[ Bilde ] Flott å se mektige sekser i sin shiny og god tilstand. Herlig, og verdt penga
VegarVS Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 ey wicky! synes jeg så deg i opptoget i oslo i forgårs. hylende og skrikende : BIIEEEBEEERRR!!var det deg? Ingen kommentar. Adjø... haha nei var nok ikke der nei..hørte bråket hans helt hjem så... uff, føler med deg der gitt.. så ett klipp på vg tv, og det var jo ikke akkurat særlig bra !
Dirty Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Hvordan er reglene for å kjøre en svenskbil på skilter i norge på bane? jeg vet at man ikke har lov å kjøre på offentlig vei,Men er det andre regler på bane?
hermanoo90 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Hvordan er reglene for å kjøre en svenskbil på skilter i norge på bane?jeg vet at man ikke har lov å kjøre på offentlig vei,Men er det andre regler på bane? må vel ha forsikring når en bil er skilta? ellers er det bare å skru av skiltene og kjøre som banebil? er det ikke det? eller kanskje man må ha prøveskilt?
Dirty Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Hvordan er reglene for å kjøre en svenskbil på skilter i norge på bane?jeg vet at man ikke har lov å kjøre på offentlig vei,Men er det andre regler på bane? må vel ha forsikring når en bil er skilta? ellers er det bare å skru av skiltene og kjøre som banebil? er det ikke det? eller kanskje man må ha prøveskilt? Må ha skilter, derfor jeg lurer på om jeg har lov å kjøre en svenskregistert bil på bane
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Kan ikke tenke meg at det er noe andre regler på bane, med tanke på forsikring osv.
ls44mm Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Tror bilen min blir ferdig til 22 idag... Nok en teaser bilde tilsendt på mms...[ Bilde ] Flott å se mektige sekser i sin shiny og god tilstand. Herlig, og verdt penga Ja, helt klart. Jeg syntes først det var litt stivt, men med tanken på hvor mye tid det går på en bil og hvor flott jobb de gutta på dcn gjør så er det verdt hver eneste kr. Jeg gleder meg VILT til å hente bilen. Snakker kingsize photoshoot til helga <3
knut_olestad Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Dirtydicky, skal du selge S50 M3`n? Var en som påsto han skulle kjøpe den, men er i grunn sikkert på at han bullshitter..
Dirty Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Dirtydicky, skal du selge S50 M3`n? Var en som påsto han skulle kjøpe den, men er i grunn sikkert på at han bullshitter.. Skal selge den ja, m50 turbo er 2 stk som kniver litt om den så får se henne den havner, hvem som har størst pengepung
knut_olestad Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Hmm, ja han som nevnte det for meg sliter ikke økonomisk akkurat
Dirty Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Hmm, ja han som nevnte det for meg sliter ikke økonomisk akkurat Hehe
Anbefalte innlegg