Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal mye til for at hjulene detter av. når dette skjer er det fordi hjulene ikke har vært strammet opp overhodet. Jeg kjørte 100mil med boltene strammet opp med fingrene (hadde glemt å etterstramme når bilen kom ned på marka), da begynte jeg å få vibrasjoner. Ellers er 100nm rikelig. ikke 400nm som folk flest bruker (80kg på halvmeters arm). Selv strammer jeg alltid alt for mye, da jeg fikk litt skrekken i meg når hjulet holdt på å løsne. ;)

Spurte husverten om han hadde noe verktøy. Han spurte naboen igjen og vips hadde jeg en latmansarm.

Men DÆVEN det satt. Har aldri opplevd maken til tilskruing. Skulle tro de var sveiset fast i hjulet. Måtte legge mine 82kg på en halvmeter arm og omtrent hoppe på stanga. Latterlig.

Btw, 255/35-18 går med en hårsbredd framme, og er ikke borti skjermen. Men snakk om elendig kjørekomfort. Sporer latterlig mye.. Men var bare for å prøve hjulene. Jeg må helt åpenbart ha smalere dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei stoppa av politiet igår, fordi jeg hadde på 265/30/19, og ikke det som stod i vognkortet, som er 255/30/19.

Så da måtte jeg bare parkere bilen hjemme sa dem. Haha. "Det der er direkte TRAFIKKFARLIG!!" sa politidama...

Haha, og siden du var helt enig i det så kjørte du selfølgelig RETT hjem og parkerte bilen,, eeh? :mrgreen:

... 265 må foresten være sykelig bredt? Syntes mine 205 er bræie haha bare halvparten :P Sporer det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei stoppa av politiet igår, fordi jeg hadde på 265/30/19, og ikke det som stod i vognkortet, som er 255/30/19.

Så da måtte jeg bare parkere bilen hjemme sa dem. Haha. "Det der er direkte TRAFIKKFARLIG!!" sa politidama...

Haha, og siden du var helt enig i det så kjørte du selfølgelig RETT hjem og parkerte bilen,, eeh? :mrgreen:

... 265 må foresten være sykelig bredt? Syntes mine 205 er bræie haha bare halvparten :P Sporer det eller?

Sporer ikke når det blir bredt nok! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! :) Inkludert frakt og moms? :)

Jepp...

OK, da har det falt ned siden jeg la inn kameraet (i november). Da blir det nok en del rimeligere :)

Feil hvis du går på siden dems nå koster det 299.99USD (ca 1800,-) :P (310USD med frakt, så kommer moms og fortollings gebyr i norge i tileg så blir på langt over 200,- til slutt.)

http://gopro.com/cameras/hd-motorsports-hero-camera/

Må ha vært tilbud eller noe.. ?

Sporer ikke når det blir bredt nok! 8)

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dunno, hos meg blir 300 $ x 6.2 NOK + moms = ca. 2300 kr. Også kommer frakt i tilegg, noe jeg ikke vet hva er på privatkjøp, men sikkert en 15-30 $ der og.

Så 2100 kr. er en veldig, veldig bra pris!

Edit: Sjekket xe.com, 299 $ = 1640 kr. + 25% moms = 2050 kr.! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mulig å være så trangsynt... #-o

Har selv vært borti det der, ble pålagt kjøreforbud med 200sx'n ifjor pga senkesett, noe jeg ikke hadde på bilen engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dunno, hos meg blir 300 $ x 6.2 NOK + moms = ca. 2300 kr. Også kommer frakt i tilegg, noe jeg ikke vet hva er på privatkjøp, men sikkert en 15-30 $ der og.

Så 2100 kr. er en veldig, veldig bra pris!

OI vent trodde han sa at han ga 1100 lol ... :P Da regna jeg jo ut riktig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte faktisk bilen hjem, for hu var NAZI. Men skal ta den ut igjen etterpå. Blir jeg stoppa av samma dama, så får hu sleike seg bak. Jeg trenger bilen, og jeg legger ikke om til vinterhjul nå igjen, selvom 265 subber.

Det sporer litt, mtp jeg har 235/35(?)/19 foran og 265/30/19 bak. Det er greit å kjøre med, men om jeg har 2 i bilen, så subber det enkelte steder, siden det er hjul fra faren min sin E61. E61 hjul på en E92 er perfekt, men dog med coilovers og litt strekk! : DDD

Noe jeg ikke har ;pPPpppPPp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moms? Hakke betalt noe moms jeg.

2124,01 ga jeg for kamera.

384 USD x 5,53 = 2124.

Ja der ja... Spurte om du hadde betalt moms, du svarte nei :wink: Men jo, kjempebra pris. Gleder meg til videoer fra det kameraet, håper du legger til på YouTube o.l. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...