Jordfræsar Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Skal ha noen billige felger til Minien. Hva passer best?Ser for meg enten 7, 10, 12 eller 15 fra toppen. Tommer?
316 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 http://www.europdekk.no/search.aspx?sva ... KKS&st=alf Glemte vel kanskje linken dit! HEHE. 17"
Kjexx Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Det stemmer the wiz. denne skal hellakkeres. Forslag til farge? Blir shadowline, senk og soging. Veldig fin bil, men hvorfor ønsker du å bytte farge? Personlig synes jeg fargen du har nå er en av fargene som kler E38 aller best. Det samme tenkte jeg, denne fargen er jo veldig tøff. Det blir nok samme farge. Bare pusse ned og lakke den på nytt. Så den blir strøken. Deilig bil, det må jeg si. E36 kan ikke sammenlignes en gang, hadde nemlig det for en tid tilbake.
hermanoo90 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 ååååååååå Blir så irritert!!!!!!!! Har hatt bilen til salgs i 2 måneder, gått ned 20 000kr fra 60 til 40 000kr tilslutt sier en at han skal ha den, og bare sett den som solgt (var kun 4 dager av annonsen igjen uansett) at han får feriepenger den 20 juni, bare å holde den av til han! så ringer han nå og forteller at han har mista jobben og ikke kan bruke penger på å kjøpe ny bil. sant eller ikke, fy så irriterende!!!!!!!!!!!!
316 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Artig med sånne folk som "plutselig" mister jobben osv.
hermanoo90 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Artig med sånne folk som "plutselig" mister jobben osv. La bilen ut igjen nå, håper den går snart....
Thewiz Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Hvis du hadde roa ned ADHD faktoren i annonsen din hadde du fått flere potensielle kjøpere.
hermanoo90 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Hvis du hadde roa ned ADHD faktoren i annonsen din hadde du fått flere potensielle kjøpere. haha kanskje det, først nå jeg skrev den slik, ikke stått slik tidligere Edit: Slik
Mantis Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Dro for å se på en E39 528i i dag. Må si nedturen var stor når der var flere feil på bilen enn hva som funket Retteste fronten med m-tech og skinninteriør. Hjelper dog lite med multifunksjonsratt osv når ingenting funker. Kan ikke bare folk skrive slikt i annonsene så de slipper å kaste vekk folks tid? Stoler jo ikke på noen annonser lenger. Bare ljug og fanteri hele greia
hermanoo90 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Dro for å se på en E39 528i i dag. Må si nedturen var stor når der var flere feil på bilen enn hva som funket Retteste fronten med m-tech og skinninteriør. Hjelper dog lite med multifunksjonsratt osv når ingenting funker. Kan ikke bare folk skrive slikt i annonsene så de slipper å kaste vekk folks tid? Stoler jo ikke på noen annonser lenger. Bare ljug og fanteri hele greia det er veldig kjedelig. Men spurte du ikke om alt fungerte, om det var noe som ikke virket slik det skulle? hvis du blir lovt at alt fungerer over tlf, også reiser du og ingenting fungerer da hadde jeg blitt forbannet!
evi Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Starter med fagprøve i morgen.. Nå begynner nervene å komme..
Mantis Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Det ble ikke opplyst om alle de manglene som bilen egentlig har over telefon nei. Heldigvis var dette i samme by som jeg bor i, så da gjorde det liksom ikke så mye i og med at dette var 15 min unna. Men hadde jeg reist med ferge og styr for å sett på bilen, så hadde jeg her blitt ganske sur. Jævlig synd, for det var et ganske fint eksemplar ellers. Akkurat hva jeg er ute etter og til fin pris dersom den faktisk hadde vært slik det ble opplyst om. Heldigvis har jeg litt peiling og klarer å oppdage feil som kanskje ikke alle andre klarer å oppdage. Virker som det beste er å faktisk unngå alle biler med m-tech front osv, for disse bilene er ofte skrudd på selv og det er ofte mulle-mekk-løsninger som halveis funker. Bedre å legge noen tusenlapper i en helt orginal en da og få den slik man vil ha den.
Thewiz Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Jeg har lenge forundret meg over en liten ting med E36'en. Når jeg drar ut et gir, og den går forbi 4000rpm, så stopper den opp litt før den fortsetter. AKkurat som den sier "ey, slutt". Hele greia varer kun i 0.5 sekunder. Den kutter ikke, men den "fjusker / harker" litt. Noen som vet hva dette kan være?
Fredrik 90 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Hmm, har noe rart med bilen jeg også. E34en skrur seg rett og slett av noen ganger når den står på tomgang, skrur jeg av klimaanlegget så gjør den ikke dette Er vel noe av sjarmen med å ha gammel bil
Dirty Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Hmm, har noe rart med bilen jeg også. E34en skrur seg rett og slett av noen ganger når den står på tomgang, skrur jeg av klimaanlegget så gjør den ikke dette Er vel noe av sjarmen med å ha gammel bil sjarm og sjarm høres mer ut som noe jeg hadde tatt å fikset
Anbefalte innlegg