wicky124 Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Å bytte xenonpæra på E90en var ikke enkelt gitt. Bilen måtte opp i løftebukk, av med hjulet, demontere hele innerskjermen og av med enda et lite lokk Var så mye lettere før i tida, på E34en min så er det gjort på 3 minutter Jeg byttet xenonpærene på e91en min idag og hadde dette innlegget i minne. Begge pærene gikk fint å bytte fra motorrommet. På høyresiden trengte jeg ikke å demontere noe. På venstre siden tok jeg ut luftfilterboksen for å få plass til å jobbe. Gjorde jobben på 10 min mens jeg snakka i telefonen. Jeg spiste kebab itillegg mens jeg bytta på E65...
hypah Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Jippi.. Fikk akkurat beskjed fra verksted om at bilen min kanskje blir kondemnert
316 Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Gratulerer med fagbrev! Hva skjedde, hypah? Bare pga at det er en Seat...?
M|Fjeld Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Woho! Fikk en telefon idag fra Norges Lastebilforbund, de hadde ordnet lærlingplass for meg helt uten videre Fikk også beskjed om at lappen skulle de betale.. Made my day!
M|Fjeld Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Takk! Hehe, er syklist selv Så det er nok ingen fare
hypah Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Gratulerer med fagbrev! Hva skjedde, hypah? Bare pga at det er en Seat...? Hehe, fuu.. Et kretskort i instrumentpanelet hadde svidd så elektronikken gikk helt bananas, startsperre slo osv. Bytta instrumentpanel, skulle prøvekjøre og akkurat det samma skjedde igjen.... Så vi får se! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Ai, Har aldri sett 550i her til lands. Det der er jo en E60 selv jeg kunne ha vurdert. Dog er den jo litt oppi prisklassen til en Audi A8 4.2 av nesten tilsvarende årgang. Jeg har faktisk sett noen stykker her, men de er jo såpass anonyme uten emblem bak så de er ikke lette å legge merke til eller skille ut fra en vanlig 525 eller 530. Man ser det på enderøra, de er større på 535, 545 og 550 enn på de øvrige En kollega av min fra har en mørk blå 2009 E60 550I LCI, helrå bil Før den hadde han en 2006 sølv 550I og nå har han en F10 550I M-sport på bestilling Han har lagt igjen noen hundre tusen i statskassa han her (Kona hans kjører forresten E82 135I så det er stil på sakene der i gården )
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Jeg byttet xenonpærene på e91en min idag og hadde dette innlegget i minne. Begge pærene gikk fint å bytte fra motorrommet. På høyresiden trengte jeg ikke å demontere noe. På venstre siden tok jeg ut luftfilterboksen for å få plass til å jobbe. Gjorde jobben på 10 min mens jeg snakka i telefonen. Hmm..slik det ser ut oppi mitt motorrom så kunne jeg bare glemt det du gjorde. Men det kan være forskjell på motorromma siden du har bensin versjonen og jeg har diesel, mulig det er forskjell om vi har forskjellige årsmodeller også Ikke vet jeg
Robkill Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Takk! Hehe, er syklist selv Så det er nok ingen fare Det jeg hadde i tankene Uansett, gratulerer!
Anbefalte innlegg