dutten Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 har pådratt meg et problem idag.. får ikke ut spilleren min, har hekta seg fast ledningene bak.. hvordan får jeg ut de lufterillene her? klikker om jeg må ut med spilleren først [ Bilde ] mener du bare kan ta den øverst i hjørnet og "vippe" den ut.. ikke drep meg vi jeg husker feil.. 3 år siden jeg hadde e36 selv...
haybimmsen Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 har pådratt meg et problem idag.. får ikke ut spilleren min, har hekta seg fast ledningene bak.. hvordan får jeg ut de lufterillene her? klikker om jeg må ut med spilleren først [ Bilde ] mener du bare kan ta den øverst i hjørnet og "vippe" den ut.. ikke drep meg vi jeg husker feil.. 3 år siden jeg hadde e36 selv... dreper ingenjeg:D har lest litt rundt nå, virker som der er 2 skruer over spilleren hadde e fått ut rillene hadde jeg fått ut spilleren med hvordan skal jeg løse dette da
evi Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Men er du sikker på at den ikke er ettermontert da? sjelden jeg har sett E34er med antenne Kan ikke være sikker. Har alltid trodd den var orginal jeg. Vurderer dog å fjerne denngrunnet rustbobler der den stikker opp.
dutten Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 har pådratt meg et problem idag.. får ikke ut spilleren min, har hekta seg fast ledningene bak.. hvordan får jeg ut de lufterillene her? klikker om jeg må ut med spilleren først [ Bilde ] mener du bare kan ta den øverst i hjørnet og "vippe" den ut.. ikke drep meg vi jeg husker feil.. 3 år siden jeg hadde e36 selv... dreper ingenjeg:D har lest litt rundt nå, virker som der er 2 skruer over spilleren hadde e fått ut rillene hadde jeg fått ut spilleren med hvordan skal jeg løse dette da kommer ikke til bak der ledningene henger fra siden vis du kommer oppunder plastikken fra passasjer siden da? husker jeg gjorde det på min men husker ikke om det var på e30'n eller e36'n
haybimmsen Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 kommer ikke til bak der ledningene henger fra siden vis du kommer oppunder plastikken fra passasjer siden da? husker jeg gjorde det på min men husker ikke om det var på e30'n eller e36'n skjønte ikke helt den, kan du prøve igjen
dutten Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 i gulvet på passasjer siden er det er overgang fra dashbordet til gulvsteppe.. du kan jo prøve og stappe hånda di oppi der? mulig du kommer helt opp til ledningene da?
haybimmsen Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 i gulvet på passasjer siden er det er overgang fra dashbordet til gulvsteppe.. du kan jo prøve og stappe hånda di oppi der? mulig du kommer helt opp til ledningene da? aha, ja da lurer jeg på om det er lettere å ta vekk hanskerommet. må se i morgen ka lurt e kan gjør takk for svar du dutten
dutten Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 det kan og hende går like bra.. bare hyggelig og prøve og hjelpe.. du kan evnt. skru ut varmeapparatet? altså der du justerer varmen osv?
evi Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 I min erfaring tar det lenger tid å rydde hanskerommet enn å ta det ut på e36
haybimmsen Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 det kan og hende går like bra.. bare hyggelig og prøve og hjelpe.. du kan evnt. skru ut varmeapparatet? altså der du justerer varmen osv? Ja må finne på noe lurt, kjøpte steike ny kenwood spiller idag, dyr va den å får ikke den til å funke med iPhone eller iPod eller noe, tror jeg mangler en kabel som både har USB pluss Aux i samme kabel som videre er koblet til spilleren. Den funker ikke bare med den USB kabelen som fulgte med. Å når e skal spille av ifra spitify så får e beskjed på iPhone at e trenge et program får at den skal funke på spilleren. Men dette programmet finner den ikke i AppStore. Så idag var ikke dagen min, på toppen får jeg ikke ut spilleren heller
dutten Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 huff da.. hørtes ut som mye stress.. bruker selv ipod til og spille av musikk i bilen men ikke fra spotify dog. jeg bruker kun vanlig ipod lader kabelen rett i usb'n på spillern og det funker uten problemer.. men noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvor store fjørbena på min e30 er? de kom jo i både 45 og 51 men har ikke funnet helt eksakt hvilke modeller som kom med hva..
haybimmsen Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 huff da.. hørtes ut som mye stress.. bruker selv ipod til og spille av musikk i bilen men ikke fra spotify dog. jeg bruker kun vanlig ipod lader kabelen rett i usb'n på spillern og det funker uten problemer..men noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvor store fjørbena på min e30 er? de kom jo i både 45 og 51 men har ikke funnet helt eksakt hvilke modeller som kom med hva.. Hvilken spiller har du da? vet ikke kem som kan svare meg på dette? Kanskje bilradiospesialisten:) rart den ikke vil spille av sanger via USB men at e får sanginfo men null lyd, å når e starta spotify spør den etter program som ikke finnes på AppStore. Blir forbanna
Wacman Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Lite skryteinlegg,da det desverre ikke er så ofte man får hjelp til bilproblemer langs veien lenger; På vei til dyreparken med søkklastet bil,to unger og en mellomstresset kvinne kjørte jeg på en bolt på parkeringsplassen til et kjøpesenter og punkterte grundig mitt venstre forhjul. Sannidal Dekk og Felg plugget hjulet (av og på bilen på max etpar minutter) Dette på en Fredag etter 14.00,så vi kom oss videre,etter at de også fylte opp mitt nesten flate bakhjul. Stor takk for god og kul bilhjelp langs veien,trodde det var forsvunnet i dragsuget med shell-burgere og statoil-taco jeg.. Link her; http://www.gulesider.no/firma/sannidal- ... ager%C3%B8
OveN Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hehe, opplevde litt av det samme. Satt på med onkelen min i hans Suburban der nede, den bilen fikk respekt i trafikken der Svær norsk-registrert yankee med massiv lysbøyle forran gjorde sitt til at selv i enveiskjørte gater så flytta de små Peugeotene seg opp på fortauet Men makan til upraktisk bil i en slik by skal man lete lenge etter, ingen parkerinshus som hadde høyde nok, bare å glemme lukeparkering og mye trange gater med biler på begge sider. Men når det er sagt så var det bare tut og kjør i trafikken da, folk rydda seg greit av veien Funker selv her i USA det. Kjører til daglig en M3 men har også en Suburban 7.4 liter V8 (den drikker omtrent ikke-no bensin), heva noen tommer og med kufanger.. Får betraktelig mer respekt i trafikken med Suburban kontra bimmer'n ja. De fleste adlyder når man kommer med den lille søte Chevy'n
noekult Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Lite skryteinlegg,da det desverre ikke er så ofte man får hjelp til bilproblemer langs veien lenger; På vei til dyreparken med søkklastet bil,to unger og en mellomstresset kvinne kjørte jeg på en bolt på parkeringsplassen til et kjøpesenter og punkterte grundig mitt venstre forhjul. Sannidal Dekk og Felg plugget hjulet (av og på bilen på max etpar minutter) Dette på en Fredag etter 14.00,så vi kom oss videre,etter at de også fylte opp mitt nesten flate bakhjul. Stor takk for god og kul bilhjelp langs veien,trodde det var forsvunnet i dragsuget med shell-burgere og statoil-taco jeg.. Link her; http://www.gulesider.no/firma/sannidal- ... ager%C3%B8 Jeg har savna deg!! Se, jeg endte også med E28
Anbefalte innlegg