Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Faktisk veldig positivt overrasket for å si det slik. :) Så dette er bra, håper det absolutt fortsetter slik..

Men over til noe annet. Som nevnt har jeg 2010mod Golf Stasjonsvogn. Og så har vi ei simo kombivogn, denne er da litt stor. Vi har problemer med å få inn denne i bagasjerommet.. Hvilken bil er det større plass i, og som dere kan anbefale..

Vi har Passat 07 stv. og Brio kombivogn. Der går vogna inn på langs, og vi har fortsatt plass til bagasje ved siden av. Dette forutsetter at man fjerner rolloen.

Golfen din har bagasjerom med volum 560 liter, mens både "facelift" og "prefacelift" Passat har i overkant av 600 liter. Forøvrig har siste generasjon Mondeo vel så god plass i bagasjerommet som Passat, og i tillegg bedre plass for baksetepassasjerene. Til slutt vil jeg nevne Superben, den slår begge de nevnte med et bagasjerom på vel 660 liter.

Ok.. Passat skal jeg ikke ha. For de har jeg hørt så utrolig mye negativt om dessverre. Så de styrer jeg derfor unna.

Men ang de volum tallene du kommer med, så er det jo testet at volum tallene de oppgir ikke er riktig. Slik som passat'n har bare 507liter når den ble testet. Husker ikke hvor mye Golf'n ble oppgitt til, men det var ikke store forskjellen kontra Passat. Brio vogna er også endel mindre enn Simo sin, så tviler da på at vi får inn vogna våres inn i en passat på langs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan navet på M-tech II ratt er?

Har et på hånden nå, men vet ikke om den passer.

Den sitter nå i en 91 e34, og skal inn i en 90/91 modell e34.

Eier mener de skal passe til alle e34er etter 1991 uten air-bag.

Finnes det flere typer til e34? :)

Den sorte E34'n som jeg hadde var en -90/91 mod (prod 09-90), den satte jeg inn ett m-tech II ratt i, no prob. Mener rattet var fra en nyere mod en det min var.

Edit;

oatl3blgn0emav7t3uds.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk veldig positivt overrasket for å si det slik. :) Så dette er bra, håper det absolutt fortsetter slik..

Men over til noe annet. Som nevnt har jeg 2010mod Golf Stasjonsvogn. Og så har vi ei simo kombivogn, denne er da litt stor. Vi har problemer med å få inn denne i bagasjerommet.. Hvilken bil er det større plass i, og som dere kan anbefale..

Vi har Passat 07 stv. og Brio kombivogn. Der går vogna inn på langs, og vi har fortsatt plass til bagasje ved siden av. Dette forutsetter at man fjerner rolloen.

Golfen din har bagasjerom med volum 560 liter, mens både "facelift" og "prefacelift" Passat har i overkant av 600 liter. Forøvrig har siste generasjon Mondeo vel så god plass i bagasjerommet som Passat, og i tillegg bedre plass for baksetepassasjerene. Til slutt vil jeg nevne Superben, den slår begge de nevnte med et bagasjerom på vel 660 liter.

Ok.. Passat skal jeg ikke ha. For de har jeg hørt så utrolig mye negativt om dessverre. Så de styrer jeg derfor unna.

Men ang de volum tallene du kommer med, så er det jo testet at volum tallene de oppgir ikke er riktig. Slik som passat'n har bare 507liter når den ble testet. Husker ikke hvor mye Golf'n ble oppgitt til, men det var ikke store forskjellen kontra Passat. Brio vogna er også endel mindre enn Simo sin, så tviler da på at vi får inn vogna våres inn i en passat på langs.

Jeg har ikke hatt noen problemer med verken forrige (3B) eller den Passaten jeg har nå (B6) Men det er jo ikke akkurat noe spennende bil, og mange har den. Den duger til vårt bruk og er gjerrig på drivstoffet.

Det har med om de har tatt med reservehjulsbrønnen i volummålingen. Vet dette har vært tema i flere tester. Men tallene jeg har oppgitt skal være riktig i forhold til hverandre. Det gir en indikasjon på forskjellene. Jeg vurderte også Golf før jeg kjøpte Passaten, men fant den for liten for vårt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ett strøkent mtech 2 ratt i en e30 med fint skinn interiør på bamse bil og metall i horten når jeg var og skaffa kasse til sierran i desember, utrolig hvor mye Bra bil det faktisk står på diverse hoggere egentlig, har jo ikke noe og si om trynet på bilen er trøkt inn, folk kan jo ikke bare kaste "verdifulle" biler av den grunn kinda ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...