Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på kontoret jeg... Blir en STRESSENDE dag... Vanligvis er vi 8 stk her... idag er vi 2... av 47 sjåfører på jobb daglig er det idag kun 29... gleder meg smått til at dagen er over...

Skrevet

høres gøy ut :P dagens plukking av deler som har kommet inn er ferdig, sitter alene på jobb foreløpig, men en som kommer 9 og en kommer 10. så da er vi fulltallige, selv om vi pleier å være 2 på fredager :P blir en rolig dag gitt! ;) som det pleier å være egentlig :P

Skrevet
Var lite liv på bimmers 7-8-tiden om fredagen altså! :P ingen som er tidlig på skole og jobb? :P

Tja, jeg kommer hjem fra jobb kl 7 om morningen, og da blir det vel mest snoking på hva som har skjedd :lol: 7 dager fri nå, så jobb fredag og lørdag, og så fri i 2 uker til :mrgreen:

Skrevet

Våken i natt, og våkner halv 8 av snekkerene som holder på med huset mitt... Så smått driiitlei nå egentlig.. Vil sove til 10-11..!! Vært hjemme i 7 uker, og har vel enda 8-10 uker med "sommerferie" :D Skal vei å hente "ny" bil i dag..:)

Skrevet

våkna halv 7 hos dama av at vekkeklokka mi hadde ringt nesten en time jeg :P så da var det bare å komme seg hje, skifte, bytte bil og hive seg på vei til jobb, var på jobben 07:04 :P

Skrevet

Fordi det er forhånds skrevet signatur som ingen gidder å fjerne.

Sent from my Super Rally ss GT-I9100 using Snapwalk 2000

Skrevet

Jepps.:) Stakk en tur for å sjekke den ut her tidligere i uken.. Å den så bedre ut enn forventet! :) Fikk også kuttet en del i prisen, så da slo jeg til. Gått noen km, men samtidig er den godt holdt, og alt av ting og tang er byttet / holdt vedlike :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...