Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjexx: Ja, han driver vel så smått med lyd ja ;)

Noen som er litt inne på stereo? Har litt lyst til å bytte ut elementene i E46`n.. Spes foran, da tweetes/diskant høres fullstendig sprengt ut..

Focal!

+1 hørt mye godt om de. Plug'n play, stemmer ikke det med originale oppsettet?

Ja, jo, Focal skal være greit det :) Men gidder ikke koste på i dyre dommer.. Bare slik at det spiller litt bedre ;) Kunne tenkt meg en slags form for "sub" også.. Eller noe smått som kan ta på seg litt dypere oppdrag :)

Skrevet

Personlig så hadde eg plassert ungane mine i den sikraste store bilen som eg fekk tak i.

Helt enig, både jeg og fruen er enige om at når vi får småbarn i hus så kjøper vi Tahoe eller Suburban. Siste generasjon av disse er vel så sikre som alt annet fra Europa i tillegg til at de har størrelsen også. Familiebil med god sikkerhet, firehjulstrekk og moderende bensin V8er (som kjøres grisebillig på LPG gass) er greit :)

Men når man snakker om kollisjon. Sto i kjøkkenvinduet i stad og kikket på mens dattera til naboen som øvelseskjører skulle kjøre inn oppkjørselen dems, men for hver gang ho kvalte bilen så rulla ho en meter bakover mot E34en min som sto i min oppkjørsel. Jeg sto nesten å håpte på en ny framskjerm (litt rustbobbler jeg ikke liker) og støtfanger(litt for mye stensprut), men ho klarte det til slutt :wink:

Skrevet
Ja, jo, Focal skal være greit det :) Men gidder ikke koste på i dyre dommer.. Bare slik at det spiller litt bedre ;) Kunne tenkt meg en slags form for "sub" også.. Eller noe smått som kan ta på seg litt dypere oppdrag :)

Brukt på koed. Vil tro det er noen der for salg. Sjekka?

Skrevet

fræsarn:Mm, hadde noe der, men.. Kan jeg like gjerne rive av deksel og se hva som står der, og kjøpe noe i samme str selv, som er nytt :)

Skrevet
fræsarn:Mm, hadde noe der, men.. Kan jeg like gjerne rive av deksel og se hva som står der, og kjøpe noe i samme str selv, som er nytt :)

Ikke demontere altså? :P Ikke som i E9X'n de i døra?

Skrevet

Jo, de var demonterte de fra koed, om d var d du mente..:) Samme som i E9X i døra ja.. Bare et gitter over.. Så er d to små ved speilet på fremdører, og to avlange (mindre enn 6x9) baki bagasjen. Der har jeg forøvrig montert trådløst nett ;):lol:

Skrevet
Wicky, kjenner du en som heter stian andreassen? Kjører range rover og har en del tatoveringer..

njaaah...kjenner og kjenner..tror jeg vet hvem det er...why?

Skrevet
Mye vi er uenige om Fredrik90, men der er jeg helt enig med deg... Beskytt dine nærmeste...

Ja vi må jo være litt enige også :) Men ja, det er de nærmeste man skal beskytte mest. Hvis en Tahoe kan sørge for at vi hadde kommet uskadd fra en ulykke mens de i den andre bilen hadde blitt hardt skadd så hadde jeg jo selvsagt valgt oss først, hvem med små barn hadde ikke det? Jeg gidder ikke kjøre pygme bil bare fordi man må tenke på dem man eventuellt skulle komme til å kræsje med :roll: Mange vil nok kalle det egoistisk men sånn er det.

Skrevet
Wicky, kjenner du en som heter stian andreassen? Kjører range rover og har en del tatoveringer..

njaaah...kjenner og kjenner..tror jeg vet hvem det er...why?

Kamerat bare. :) lurte bare på om du kjente'n.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...