Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ja for all del ;) Historier må det være!!

Hvem skal slepe meg og E30`n nedover da? Eller blir det "par-slep" med Fredrik 90 og noekult? Så kan Larsinnj kjøre bak med nødblink?

Skrevet

e23'n skal nok brukes nedover til Nürburg i starten av Juli! En flott flyt på 160-170km\t er behagelig i den :)

Skrevet

Hvem skal slepe meg og E30`n nedover da? Eller blir det "par-slep" med Fredrik 90 og noekult? Så kan Larsinnj kjøre bak med nødblink?

Skjønte ikke helt. Bilen din funker ikke? :)

Skrevet

Skjønte ikke helt. Bilen din funker ikke? :)

Vel, Jørgen har 2 biler.. En som starter og går og en som IKKE starter og går. Hva gjør han? Joda, han selger den som starter og går og kjøper en som starter og går. Han sitter fremdeles med en bil som IKKE starter og går.. Skjønn det den som vil.. :-)

Skrevet

Jeg får med flere som kan kjøre M3 og 328i, så hiver vi din på platten på hiluxen! ;) Men da må vi senke motorveifarten til 80.. ;) Muligens helt ned til 60 hvis det er motbakke :P

Skrevet

Haha, hadde jeg bare vist hva jeg skulle gjort for å få den til å gå hadde jeg selvfølgelig gjort det med en gang!! ;) Har i alle fall prøvd.. Men skal selvfølgelig prøve mere.. Spørs hvordan det blir prioritert nå da, siden MC-lappen sikkert faller i lomma på torsdag (om ikke jeg stryker da :roll: ), og R6`n står klar med full tank i garasjen ;)

Skrevet
e23'n skal nok brukes nedover til Nürburg i starten av Juli! En flott flyt på 160-170km\t er behagelig i den :)

E36æn skal få smake ringen neste år! Da får vi lede ann med "noekult" og "Fredrik90" hengende etter, og Larsinnj i Hilux med Jørgen på slep :mrgreen::lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...