Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vel han er lege... hvor utdannet er du?

De intellektuelle av oss kjører trygge volvoer :)

Bedre utdannet en du iallfall :wink:

Intellektuell du? Jah.... :lol:

Skrevet
Tvilsomt... Når skal vi møtes i oslo da? Så kan du ta med vitnemålet ditt for å sammenligne det med mitt :)

Nja, vil ikke stille deg i forlegenhet :wink:

Skrevet

Pfft, jeg er høyere utdanna enn dere begge. :) :) Og har minst penger :lol:

Aston Martin Vanquish Mk2:

aston-martin-vanquish-xl.jpg

Liker ikke retninga til Aston Martins nyeste design. Det er fortsatt flott, men ikke fantastisk. Syns det perfeksjonerte seg ved modellen DBS. Liker ikke Rapide heller (ja, jeg har sett modellen i virkeligheten, går et par slike på vestkanten), ser for strukket ut og mangler identitet.

Skrevet
Tvilsomt... Når skal vi møtes i oslo da? Så kan du ta med vitnemålet ditt for å sammenligne det med mitt :)

Og hvor mye tjente du ifjor? :lol:

Skrevet

Og hvor mye tjente du ifjor? :lol:

Det angår nok ikke deg min venn. Men det er like greit, så slipper du å bli flau over deg selv :)

Skrevet

Lommeboka mi er tommere enn di, for jeg må betale vannskadene på badet sjææææææææææææl.

Skrevet

Hvis vi kan sammenligne formuer som ikke er cash, vil jeg også være med og skikkelig sparke ræv.

Hva syns dere om Aston Martinen jeg postet bilde av? Virker som alle bilrelaterte innlegg her inn blir glatt oversett...

Skrevet

Jeg elsker AM sitt design, men syns det kanskje er på tide å bevege seg i litt nye retninger. DB9 kom i 2004 og slo pusten ut av de fleste, men det er faktisk 8 år siden.

Hvis du stiller opp alle AM på rekke og henter fram noen middels flinke bilentusiaster, så er det ikke sikkert at de klarer å skille alle modellene fra hverandre.

Syns å si det, men den nye Vanquish ser ut som en DB9 med nye frontlykter og en "M-pakke". Ikke at det er dumt i seg selv, men den mangler alt av identitet som en nye modell.

Skrevet

Helt enig...

Da jeg så Rapide på veien første gang, trodde jeg faktisk at jeg så DB9, kunne nesten vedda en hundrelapp på det. Var da jeg stod typ 1,5 m. fra bilen at jeg så at den var med ekstra dører.

Er visst ikke bare oss, mange som ønsker forfriskning i designspråket.

Apropos bilprat, sjekk ut dette helt sinnsykte gateracer-prosjektet fra Storbritannia :o

JuY42hnq.jpg

http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... mid=322661

Ser ikke slike konstruksjoner her til lands! Drømmen er vel å ha nok penger til å bygge noe eget selv :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...