Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bmw er dyrt å forsikre asså.. mini`n betaler jeg 329 for i mnd på fullkasko. riktig nok i min mors navn..

Skrevet

overkommelig det.. betaler mellom 800+900 mnd på civic`n med ansvar på 40%.. det er i mitt navn da.. må begynne med noe " rimelig" i mitt eget navn..

Skrevet

Okey, takk for svar gutter. Wicky, du får alltid bra priser over alt! Faen ass :lol:

Differansen på delkasko vs. helkasko var overraskende, bare 1300 kr. mer i året. Så jeg takket ja til å oppgradere til kasko :) Første bilen jeg har helkasko på! Greit med ekstra trygghet til hundrelappen ekstra i måneden...!

Skrevet

hehe.. ser jo at du avogtil poster noen bilder som jeg regner med er tatt med tlf.. å da har du redigert dem.. finner ingen gode apps til iphone der jeg kan redigere litt :)

Skrevet
hehe.. ser jo at du avogtil poster noen bilder som jeg regner med er tatt med tlf.. å da har du redigert dem.. finner ingen gode apps til iphone der jeg kan redigere litt :)

Nesten alle bildene er redigert med instagram... den appen funker knall :) Finnes både til iOS og Android...

Skrevet

Nesten alle bildene er redigert med instagram... den appen funker knall :) Finnes både til iOS og Android...

oooooh.. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...