Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
men hørtes godt ut! dumt at jeg prøver å være på diett..

Driver ikke du å trener da?

jo? :P

Kan jo ikke være på diett da [-X

Da må du jo hive i deg alt du finner av proteiner :D

Skrevet

hehe.. proteiner får jeg massevis av, er heller kalorier/karbohydrater jeg kutter ned på.

begynner dagen med en boks tunfisk på jobb.. så 3 knekkebrød med makrell i tomat.

middag spiser jeg, men unngår ris,pasta,poteter og brød(tar heller mere grønnsaker/salat)

trener 4 ganger i uka. 45-60 min styrke + 35 kardio. + en fotballkamp hver uke.

I helga har jeg fri fra trening, for å slappe av ;)

Skrevet

har satt meg to mål for fremtiden, begynner 1. juli:

første er et veddemål mellom meg og en kompis, om å ikke bruke penger på annet til bil enn forsikring og bensin(og lån for hans del).. så lenge vi klarer :P tapern vanker det straff for, men har ikke funnet på noe enda..

andre er at jeg skal begynne å tenke litt på hva jeg dytter i meg, og trene mer enn før, har trent litt på treningsstudio, men blir ikke så mye trening, og går for det meste i styrke..

Blir spennende å se hvor lenge jeg holder ut :P

Skrevet

første er et veddemål mellom meg og en kompis, om å ikke bruke penger på annet til bil enn forsikring og bensin(og lån for hans del).. så lenge vi klarer :P tapern vanker det straff for, men har ikke funnet på noe enda..

andre er at jeg skal begynne å tenke litt på hva jeg dytter i meg, og trene mer enn før, har trent litt på treningsstudio, men blir ikke så mye trening, og går for det meste i styrke..

Tapern må selge bilen :P

Skrevet

Den som taper spanderer gutte tur til ringen på han andre! Helt klart! Kompis skrøyt så jævlig over hvor mye spenn han får kunn for å jobbe overtid, siden han bodde så å si på jobben i 4 uker og var hjemme bare for å sove par timer og tilbake på jobb. Avtalen var, får du 40k pluss så spanderer han ute pils og resten på kvelden ute på meg... Avventer :twisted:

Gratis utepils = (Tine melk duden): Dei smææaaker gooatt 8)

Skrevet

Tapern må selge bilen :P

Haha :P civicen kan jeg alltids gi slipp på ;) men bmw'n forsvinner ikke om jeg ikke får 200k+ for den, og det er det ikke mange som er dumme nok til å gi for den, så den blir ;)

Kompisen min derimot skal jo selge sin fra før av, bare han gidder å legge den ut :P

Skrevet
Har råd til MAAAANGE pils...But I dont!!!

Da kan du spandere på oss i steden da ? :D

HARAAAAAM!!

sparer penga til ferie jeg as :P

bilturen? :D

Skrevet

Hahaha M|Fjeld :lol:

Da var man 17 gitt. Kun ett år igjen til lappen nå :P

Gratulerer med dagen :D:happybday:

Taakk :beer:

Da var man 17 gitt. Kun ett år igjen til lappen nå :P

Gratulerer med dagen :)

Takker :D

Grattis jokkkkkkkke ;) btw, skrives du Joachim eller Joakim?

Hahah tusen taakk 8) Skrives Joakim, der da? :P

Skrevet

bilturen? :D

jamaaan 8)

blir evig langt å kjøre as...

ouvbv2b1tovn9jnxete8.png

Foreløpig kjørerute...men kjører via malmø..gidder ikke kaste bort flere timer på båt...Men blir rundt 26timer kjøring (ifølge googlemaps)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...