StianA Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 men hørtes godt ut! dumt at jeg prøver å være på diett.. Driver ikke du å trener da? jo? Kan jo ikke være på diett da Da må du jo hive i deg alt du finner av proteiner
VegarVS Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 hehe.. proteiner får jeg massevis av, er heller kalorier/karbohydrater jeg kutter ned på. begynner dagen med en boks tunfisk på jobb.. så 3 knekkebrød med makrell i tomat. middag spiser jeg, men unngår ris,pasta,poteter og brød(tar heller mere grønnsaker/salat) trener 4 ganger i uka. 45-60 min styrke + 35 kardio. + en fotballkamp hver uke. I helga har jeg fri fra trening, for å slappe av
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 har satt meg to mål for fremtiden, begynner 1. juli: første er et veddemål mellom meg og en kompis, om å ikke bruke penger på annet til bil enn forsikring og bensin(og lån for hans del).. så lenge vi klarer tapern vanker det straff for, men har ikke funnet på noe enda.. andre er at jeg skal begynne å tenke litt på hva jeg dytter i meg, og trene mer enn før, har trent litt på treningsstudio, men blir ikke så mye trening, og går for det meste i styrke.. Blir spennende å se hvor lenge jeg holder ut
StianA Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 har satt meg to mål for fremtiden, begynner 1. juli:første er et veddemål mellom meg og en kompis, om å ikke bruke penger på annet til bil enn forsikring og bensin(og lån for hans del).. så lenge vi klarer tapern vanker det straff for, men har ikke funnet på noe enda.. andre er at jeg skal begynne å tenke litt på hva jeg dytter i meg, og trene mer enn før, har trent litt på treningsstudio, men blir ikke så mye trening, og går for det meste i styrke.. Blir spennende å se hvor lenge jeg holder ut Tapern må selge bilen
ls44mm Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Den som taper spanderer gutte tur til ringen på han andre! Helt klart! Kompis skrøyt så jævlig over hvor mye spenn han får kunn for å jobbe overtid, siden han bodde så å si på jobben i 4 uker og var hjemme bare for å sove par timer og tilbake på jobb. Avtalen var, får du 40k pluss så spanderer han ute pils og resten på kvelden ute på meg... Avventer Gratis utepils = (Tine melk duden): Dei smææaaker gooatt
StianA Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Har råd til MAAAANGE pils...But I dont!!! Da kan du spandere på oss i steden da ?
ls44mm Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Har også råd til å kjøpe egen pils men er da lov å spandere på hverandre når man er gode venner vett
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 har satt meg to mål for fremtiden, begynner 1. juli:første er et veddemål mellom meg og en kompis, om å ikke bruke penger på annet til bil enn forsikring og bensin(og lån for hans del).. så lenge vi klarer tapern vanker det straff for, men har ikke funnet på noe enda.. andre er at jeg skal begynne å tenke litt på hva jeg dytter i meg, og trene mer enn før, har trent litt på treningsstudio, men blir ikke så mye trening, og går for det meste i styrke.. Blir spennende å se hvor lenge jeg holder ut Tapern må selge bilen Haha civicen kan jeg alltids gi slipp på men bmw'n forsvinner ikke om jeg ikke får 200k+ for den, og det er det ikke mange som er dumme nok til å gi for den, så den blir Kompisen min derimot skal jo selge sin fra før av, bare han gidder å legge den ut
wicky124 Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Har råd til MAAAANGE pils...But I dont!!! Da kan du spandere på oss i steden da ? HARAAAAAM!! sparer penga til ferie jeg as
StianA Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Har råd til MAAAANGE pils...But I dont!!! Da kan du spandere på oss i steden da ? HARAAAAAM!! sparer penga til ferie jeg as bilturen?
Jokkke Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Hahaha M|Fjeld Da var man 17 gitt. Kun ett år igjen til lappen nå Gratulerer med dagen Taakk Da var man 17 gitt. Kun ett år igjen til lappen nå Gratulerer med dagen Takker Grattis jokkkkkkkke btw, skrives du Joachim eller Joakim? Hahah tusen taakk Skrives Joakim, der da?
wicky124 Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 bilturen? jamaaan blir evig langt å kjøre as... Foreløpig kjørerute...men kjører via malmø..gidder ikke kaste bort flere timer på båt...Men blir rundt 26timer kjøring (ifølge googlemaps)
Anbefalte innlegg