Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg bor litt landlig til, men det kjørte nettopp en e28 Alpina forbi her med prøveskilt.. :) Kanskje det er flere bmw entusiaster innover i skogen her..

Mener du den gullfargede E28'n?

[ Bilde ]

Vet ikke om det var så mye Alpina på den, titta litt på den her om dagen, så ut som en "vanlig" , men pen, 528i.

This: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=231321

Det er nok den ja. Så såvidt ræva på den nedover veien. :)

Skrevet
Tørka støv av platespillern her istad og koblet opp, sittet og lyttet på vinyl i hele kveld! Herlig ^^

Jeg misunner deg! Kommer til å handle meg platespiller jeg også en vakker dag. Kan ikke sammenligne go gammaldags vinyl lyd kontra krystal klar CD. Er noe med det. Handlet en feit Zeplin samling til farsan til jul for noen år tilbake. Gamlefar fikk tårer i øya. Så på meg og spør, hva skal jeg nå? Jeg har jo kastet min platespiller! Har ikke bestemor en stående? spør jeg. hehe Var en fin fin jul ;)

Må inrømme at jeg hører på det aller meste, men jeg henger MYE igjen i 60-70 tallet (på den tid så svømte jeg vell i pungen til fattern)... Og da er platespiller korrekt verktøy for å slappe av i hektiske stunder...

Skrevet
Noen som kjenner til tråden til han som monterte E34 seter i E28`n sin? Finner den ikke igjen..

Positiv (Bent) sin det. Han slettet tråden, tror han ble litt paranoid av å legge ut alt på nett... :P

Skrevet

Skulle tro våre nye landsmenn samarbeidet eller noe.

La ut bil til salgs for en time siden, hittil har det ringt 7 utlendinger og alle prøver seg på samme sum..

Mesteparten falt ut fort, men et par av de er fortsatt interessert etter å ha fortalt meg at jeg aaaaaldri kan få så mye for bilen som jeg vil ha, og som de nå er interessert i å kjøpe den for.. hehehe.

Får se hvordan det går..

Skrevet
Noen som kjenner til tråden til han som monterte E34 seter i E28`n sin? Finner den ikke igjen..

Han har lagt ut DIY på MyE28 mener jeg å ha sett... tråden hans ligger hvertfall der

Skrevet

Alarmen slår heller ikke inn da handlingen de utfører er utenfor sensoren til bilen. Makan!

Folk har begynt å koble ut OBD'n fra bilen så det ikke vil fungere å stjele på denne måten.

Skrevet
Alarmen slår heller ikke inn da handlingen de utfører er utenfor sensoren til bilen. Makan!

Folk har begynt å koble ut OBD'n fra bilen så det ikke vil fungere å stjele på denne måten.

Rart folk er paranoide for digitaliseringen av samfunnet...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...