Kjexx Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Da var bilen levert til lakkering. Klarlakken kom på døra akkurat når jeg skulle dra.
fish Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 I fjor vant jeg en iPhone4, og i dag har jeg vunnet denne;
noekult Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Pusær. <3 Har 7 stk atm.. Crazy cat guy Har lyst på pus selv, men vente litt til. Har lyst på sånn stygg perser. De er så stygge at de blir awesome
M|Fjeld Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Pøbelkatta vår, biter meg i tærne om morran Har to til som ikke gjør stort utav seg
Tzunami Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Har 2 selv jeg,m koselige dyr! men så dere programmet om hun dama i USA som ble kasta ut fra huset sitt fordi hun samla så mye rart, at huset bokstavelig rant over? de fant jo 36 katter gjemt rundt omkring, trolig et tonn med avføring fra dem, pluss at 13 av de var døde, som hadde sultet ihjel rundt omkring :S og dama bare skylte på andre for at de hadde satt ting iveien så hun ikke kom frem til kattene :S forresten var 3-4 av dem nyfødte type et par timer tidligere, som de akkurat rakk å redde! helt nydelige små kattunger!
wicky124 Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Celina som er psycho og tror hun egentlig er en svær pitbull..skal angripe alt og alle og sitter vel sjeldent rolig... Lexus..som er LAT... og veldig redd Celina...Celina hater Lexus..
Anbefalte innlegg