Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10066782

Det er så mye som er feil med denne artikkelen. Først og fremst, hvorfor anonymisere gjerningsmannen? Han innrømmer skyld, da er det jo ikke noe fare for å henge ut en uskyldig så VG kunne godt vist trynet og navnet hans.

"Begge har erkjent straffeskyld, og ble sluppet fri samme dag, noe som opprørte Elly."

Hva er dette for et maksimalt tafatt opplegg, hvorfor ikke be om varetektsfengsling grunnet gjentakelsesfare? De er jo ikke helt rette disse to, og bør virkelig ikke få gå fritt.

"Jeg håper hun kan se at jeg ikke er en ond person"

Jo, det er nettopp det du er, tvers igjennom en jævlig person.

"Etter å ha dratt Elly ut av bilen, satte de to mennene seg inn og kjørte avgårde."

Hvorfor blir det aldri nevnt noe om hvordan hun endte opp med kun en BH på? Ille nok å bli overfalt av to ungdommer når man er en eldre dame, men å bli avkledd og forlatt gjør det veldig mye verre spør du meg.

Skrevet
Nå er det bare ett par timer til jeg skal gifte meg.. :)

Gratulerer! Du tør det på fredag den 13 altså? Hehe...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet

Vet mange er på rudskogen, men for de son sitter fortsatt hjemme slik som meg.. Et billig å bra polerings kitt.. 3 steps opplegg med rens, polering å voks, kluter å alt bør følge med. Tips mottas med stor takk!:)

Skrevet
Vet mange er på rudskogen, men for de son sitter fortsatt hjemme slik som meg.. Et billig å bra polerings kitt.. 3 steps opplegg med rens, polering å voks, kluter å alt bør følge med. Tips mottas med stor takk!:)

Hør med brukeren "Tommy" her inne, tror han selger slikt eventuelt kan sikkert sette sammen det du trenger. Om han sender vet jeg ikke.

Skrevet

Da har jeg installert min første medieserver... En Netgear ReadyNAS Ultra 2, kjøpt på tilbud fra komplett.no til 1400 kr. (før 2000,-) :)

Vet noen av dere hvordan jeg kan sette passord på den? Altså, den er åpen, slik et åpent trådløst nettverk er... Gikk rett inn på filene fra PS3en... Skulle ønske jeg kunne satt passord på det, vil ikke at noen andre skal snoke på videofila mine :)

Har fått kjøpt fjærbein også nå, dro til Alf Lie Motor rett etter at jeg fikk de i 14:30 tiden, men de var stengt? Holder stengt på fredager, kanskje? Og hvor er inngangen? :P

Får stikke dit på mandag :) Har lånt bil til onsdag, håper min er nogenlunde ferdig til den tid - gruer meg til sluttregningen...

Skrevet
Da har jeg installert min første medieserver... En Netgear ReadyNAS Ultra 2, kjøpt på tilbud fra komplett.no til 1400 kr. (før 2000,-) :)

Vet noen av dere hvordan jeg kan sette passord på den? Altså, den er åpen, slik et åpent trådløst nettverk er... Gikk rett inn på filene fra PS3en... Skulle ønske jeg kunne satt passord på det, vil ikke at noen andre skal snoke på videofila mine :)

Har fått kjøpt fjærbein også nå, dro til Alf Lie Motor rett etter at jeg fikk de i 14:30 tiden, men de var stengt? Holder stengt på fredager, kanskje? Og hvor er inngangen? :P

Får stikke dit på mandag :) Har lånt bil til onsdag, håper min er nogenlunde ferdig til den tid - gruer meg til sluttregningen...

prøvde en sånn readynas jeg, ga opp den, solgte den igjen (samme pris jeg ga forøvrig grunnet bra tilbud)

ble så dårlig hastighet med den, fikk vesentlig bedre med en pc som server istedet.

var sånn at jeg ikke kunne streame fullhd film uten hakking, mens med pc'n funker det fett :)

+ det å kopiere filer inn på den var et helt kapittel for seg selv, tok dritlang tid,

hadde 2tb jeg skulle ha inn på den, ga opp etter et par hundre gb og noen dager, gikk så tregt.

og går ikke an å putte inn en hdd med tinga inni fra før pga spesiell formateringsmetode.

og om boksen skal ryke, så står man der med en hdd med info man ikke får tak i uten en lik boks.

pc derimot så er det bare å stappe den inn i en ny en.

+kan brukes til det meste annet og (nedlastingspc f.eks)

creds til koed, bestilte deler mandag kveld, hentet de på posten i kveld, så nå blir cab'n eu godkjent snart :)

Skrevet

Herrefred så lei jeg er av at det ALLTID er kødd når jeg skal fly... Nå er det jo ín og streike.. Så da må jo flygeledere også gjøre det.. Forbanna mopeder..!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...