Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lurer på å bare kjøpe meg en gammal dieselmerce jeg ass ( w124 heter de vel ). Holder vel i to år den skulle man tro :P

Disse har jeg vurdert en stund. Etter flere mnd på finn.no ser jeg at 300TDT er ihvertfall en overprisa bil. Enkelte skal ha 40k for en 90 mod TDT som har runda 400.000km med masse rust. Er selv på utkikk etter 250D eller 300D. Disse bruker å gå for mellom 10-20k :)

Skrevet
Guuuuuud, så modent. Og derfor er Volvo en "dårlig" bil? Eller hva? Hvis noen viser deg bilde av denne og sier "BMW er så stygt" "BMW er så pakkisbil" etc, hva tenker du da?

Har jeg sagt at Volvo er en dårlig bil? Nei. Men jeg ville valgt BMW over Volvo, ja. Hva andre måtte mene om bilmerker jeg liker, bryr jeg meg ikke om. Det burde heller ikke folk som liker Volvo. Hva spiller det rolle hva jeg mener om Volvo? Liker man volvo så kjører man volvo.

kanskje man kjører volvo fordi det egentlig er kulere enn e36? :lol:

Skrevet

har e36 et så dårlig rykte? har hørt mange si det er pakkisbil, men aldri brydd meg mye om hva slags folk som kjører en type bil.

Skrevet

Jeg er bmw-mann, kjører honda civic, jobber hos Bilia (Volvo og Ford), og skrur for det meste vag, snakk om mangfold xD

Skrevet

Hva er egentlig de billigste og driftsikre dieselbilene? Kunne vært greit og ha noe annet en 535 om jeg skal begynne på skole..

Skrevet

noen som vet hva disse tingene er?

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dispatch protection pack

S928A REIFENSTEUERUNG Tyre control

S964A PSEUDOZUSTEUERUNG FüR LA/SA Pseudocontrol f.countryversion/opt.extra

Skrevet
Jeg er bmw-mann, kjører honda civic, jobber hos Bilia (Volvo og Ford), og skrur for det meste vag, snakk om mangfold xD

jeg trenger klipsene til den klumpen på venstre side av rattet som har alle lysbryterne! U fix? :P

Skrevet
Hva er egentlig de billigste og driftsikre dieselbilene? Kunne vært greit og ha noe annet en 535 om jeg skal begynne på skole..

w124 250d eller 300d, går billig og er solid som få :)

Skrevet

Uff, jeg liker IKKE Mercedes.. :P menmen, er da bare et fremkomstmiddel.. Hvor mye dæsel bruker de? Må jo bruke lite også :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...