Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
og avsluttet med ZZ TOP konsert i går kveld.

Misunnelig. Det var vel konge ?

Var helt konge!!! Har digga ZZ TOP siden slutten av 80-tallet, så dette var "stort" for meg. :-)

Kan tenke meg det. Ja det var på 80-tallet den beste musikken kom, mimre mimre :wink:

Skrevet

Noen som vet om bilopphøggere i Tyskland med godt utvalg av BMW? Er på roadtrip og hadde vært kjekt om man kanskje fant noen interessante deler :)

Skrevet
Såpass ja. Mye penger, men gromme biler :)

Vente til de blir veteran om noen år, kanskje :D

Ja det som er litt dumt er at de ikke er veteraner ennå, hvis ikke så hadde jeg seriøst vurdert en E28 :) Har så lyst på en gammel men strøken bil om dagene, flere kompiser har kjøpt seg veteraner som de cruiser rundt i og koser seg. Skulle så gjerne ha joina de i en strøken BMW klassiker, er liksom ikke det samme med E34en da den er over 10 år for ny og alt for moderne til å kunne kalles noe i nærheten av klassiker :roll: Men en orginal E34 M5 fra 88/89 hadde jo gått ann da :P

Skrevet
Såpass ja. Mye penger, men gromme biler :)

Vente til de blir veteran om noen år, kanskje :D

Ja det som er litt dumt er at de ikke er veteraner ennå, hvis ikke så hadde jeg seriøst vurdert en E28 :) Har så lyst på en gammel men strøken bil om dagene, flere kompiser har kjøpt seg veteraner som de cruiser rundt i og koser seg. Skulle så gjerne ha joina de i en strøken BMW klassiker, er liksom ikke det samme med E34en da den er over 10 år for ny og alt for moderne til å kunne kalles noe i nærheten av klassiker :roll: Men en orginal E34 M5 fra 88/89 hadde jo gått ann da :P

Det er mulig :)

viewtopic.php?f=11&t=231321

Edit: Forresten... Noen Club Honda Norge medlemmer her? Hva har skjedd med sidene deres, nede? Har noen spørsmål ang. deler og verksted og slikt... Hadde vært artig å blitt med banedager og treff med noen Honda-folk...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...