Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over 300,- kroner for et servicehefte til en E39 :applause:

Kan få 2 gode bøker for den prisen, og de er på 200 sider med bilder - ikke 15 uten.

Skrevet
Over 300,- kroner for et servicehefte til en E39 :applause:

Kan få 2 gode bøker for den prisen, og de er på 200 sider med bilder - ikke 15 uten.

300,- for et ferdig utfylt servicehefte hadde vært noe for mange! :applause:

Skrevet
Jeg fyller snart 30...Noen som kan ordne meg falsk legg på 29?

:P

jeg har allerede laget et til deg.. hent det når du vil! :)

190053_10152009955565370_2034993984_n.jpg

edit : Ups, du blei visst 21! :o

her er baksia av kortet ditt forresten!

tn_IMG_6475.JPG

Skrevet
Har ikke stort til overs for creative, sine produkter da jeg ikke har noe god erfaring med det, techno, trance etc. er greit nok, bassen slår og musikken er jo ikke særlig detaljrik så merker lite til den dårlige lyden, så fort du setter på noe musikk med vokal og mange instrumenter sammen høres det helt for jævlig ut.

Creative og Logitech er under samme liga..

Man bør kjøpe noe med litt kvalitet, de B&Wene Sandersen synes låter ille, har jeg hørt selv og låter faktisk veldig bra for størrelsen. Blir nok bedre etter litt spilling :)

Hmm.. mye mulig, sitter fortsatt her å hører på de.. Volbeat sangene har så mye romling i bassen at det er ikke morsomt å høre på de lengre engang. Evelyn fks, bare romling.. Har Bra lydkort også, skjønner det ikke #-o

mens fks i squarepusher igjen så høres det bra ut, untatt bassen! noe som burde vært helt omvendt.
Skrevet
Jeg fyller snart 30...Noen som kan ordne meg falsk legg på 29?

:P

jeg har allerede laget et til deg.. hent det når du vil! :)

[ Bilde ]

edit : Ups, du blei visst 21! :o

her er baksia av kortet ditt forresten!

[ Bilde ]

:lol::lol:

Skrevet
Noen som har erfaring med Audi S4? Tenker da de gamle typene (92-95).

Har hatt en 95 S6, blir jo stort sett det samme.

I bunn og grunn skuddsikre og solide biler, men dem begynner å bli gamle og mange har fått dårlig vedlikehold de siste 10 åra sikkert.

Motor og drivverk er bunnsolid, litt verre med hjuloppheng med alle stag og greier i bakstillinga. Dyre deler.

Ellers er det vel som regel rusten bakluke på Avant og lakkslipp nederst på dørene som er vanligst rent karosserimessig sett. Glade i bensin og trimming er dem også. :mrgreen:

Skrevet
Har hatt en 95 S6, blir jo stort sett det samme.

I bunn og grunn skuddsikre og solide biler, men dem begynner å bli gamle og mange har fått dårlig vedlikehold de siste 10 åra sikkert.

Motor og drivverk er bunnsolid, litt verre med hjuloppheng med alle stag og greier i bakstillinga. Dyre deler.

Ellers er det vel som regel rusten bakluke på Avant og lakkslipp nederst på dørene som er vanligst rent karosserimessig sett. Glade i bensin og trimming er dem også. :mrgreen:

Jeg ser man kan få en S4 fra denne perioden til rundt 50 lapper, det er jo relativt billig ut ifra hva man får syns jeg. Rust er vel alltid et problem med gamle biler. Kanskje S4 er veien å gå :)

Skrevet

316? var det du som slet med de felgene til den minien?

kjørte forran en rk34xxx elns rød mini i dag med slike felger... mener det var like, litt vanskelig å se i fart.

Skrevet

RK 26 begynner nummeret hans på. Men ja, tviler ikke på at felgene sitter på bilen hans enda! Jævla *****

Denne bilen, sikkert?

idiot1.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...