Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg spyyyyr snart. Å bruke TO måneder på å gjøre opp noe etter seg er faen ikke normalt. Han skulle møtt et medlem på bimmers i dag. Dette er det 4. eller 5. møte jeg har arrangert mellom de. Men neeeeida, det dukket opp en unnskyldning i dag også, nemlig at han har vært på jobb i TRE dager i strekk. Normale folk som skylder andre penger klarer faen meg å gjøre opp for seg på TO måneder.

Skrevet
Er nok bare å glemme pengene, han leker med deg og sliter deg ut...

Hater slike rasshøl :evil::evil:

absolutt ikke, pengene SKAL han ha tilbake, er en prinsipp sak nå, skjønner bare ikke hvorfor ingen går til døra hans og forlanger/krever penger der og da, slenger han igjen døra, så ringer man politiet?

Anmeld fyren hvis man ikke har mulighet til å dra dit? da må han vel på avhør?

Skrevet
Er nok bare å glemme pengene, han leker med deg og sliter deg ut...

Hater slike rasshøl :evil::evil:

ALDRIII! Gir aldri opp... Skal plage han til han gir opp!

Skrevet

Bare for kjapp update... Har du tatt kontakt med politiet? Hva har de sagt i såfall?

Ringt forbrukerrådet om råd?

Vet du eksakte adressen hans?

Skrevet
Bare for kjapp update... Har du tatt kontakt med politiet? Hva har de sagt i såfall?

Ringt forbrukerrådet om råd?

Vet du eksakte adressen hans?

Nei, nei og ja. Jeg vet hva slags styr det blir av forbrukerrådet og politiet, og jeg orker ikke det. Har selv vært med og se en sak bli henlagt pga mangel på bevis hvor noen SOLGTE en stjelt bil til min far. :roll:

Skrevet

Såpass ja... Hvis man vet adressen er kanskje det lureste å konfrontere direkte? Men tur til Stavanger a gitt... Slitsomt, skjønner at du er drittlei.

Skrevet

Jeg har sagt til han at jeg kommer på døra hans neste gang jeg skal jobbe i Stavanger. Samme for meg om det blir i høst eller neste høst. Jeg skal ha de penga, han vinner ikke over meg.

Skrevet

Stå på, stå på :) Har brent meg sjæl før, superskeptisk ved alle typer handel over nett nå.

Sykeste er jo at CRXen min har heftelse og selger fikk omregistrert bilen på mitt navn kun ved signatur. På kontrakten skrev vi at heftelsen skal være ferdig slettet ila. denne uka (det går nok bra, selger var jævlig hyggelig og jeg har sett førerkortet hans, leiligheten hans osv.).

Så i praksis kan jeg ha heftelse på bilen min og love kjøperen at jeg skal slette heftelsen og kanskje unngå å gjøre det!

Altså; si at heftelsen skal bli slettet, få avtalt kjøpesum fra kjøperen, få signaturer/fødselsdato fra kjøper på vognkort del 2 + salgsmelding, dra på biltilsynet og få omregistrert bilen i nye kjøpers navn (såfremt han har ordnet forsikring)! Og da får jo kjøperen automatisk overtatt heftelsen, eller? Hmm.

Litt overrasket over at jeg ikke trenger å dra til Biltilsynet selv med salgsmelding for at de skal sjekke ID før omregistrering er i orden...

Skrevet

Jeg stoler ikke på folk selv om de virker hyggelig lenger heller. Han virket veldig hyggelig han her... Og det gjorde de to som solgte den stjelte Toyotaen til faren min også... Hadde opprettet fiktiv adresse på finn, alt på stell, ren og pen bil, utfylt servicehefte, fortalte om hyggelige kjøreturer og problemfritt eierskap, aldri hatt noen problemer med bilen... Klart, når den ble stjelt 2 dager før fra Toyota på Jessheim så har de nok ikke hatt mange problemer :)!

Skrevet
Jeg fyller snart 30...Noen som kan ordne meg falsk legg på 29?

:P

jeg har allerede laget et til deg.. hent det når du vil! :)

[ Bilde ]

edit : Ups, du blei visst 21! :o

her er baksia av kortet ditt forresten!

[ Bilde ]

hahahah syke jævel! Jeg vil ha sånn forresten :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...