Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmmmmm fagprøven om 11 dager.. Gruer meg :(

Det kommer til å bli såååå godt når du er ferdig! :wink: Godt tegn at du gruer deg, da tar du ikke for lett på det. Sure thing at det kommer til å gå fint. Hva skal du ta fagbrev i?

Skrevet
har igjen 3 uker ferie...en uke skal tilbringes rett utenfor nordens paris...i harstad.... :P

Da må du se etter en beige w124 med spoiler, panser-bh, gule lykter og rust! :D

Skrevet
Noen som har en kamerat ellernoe som er på jakt etter E92 og har en flott E39 touring? :D

Nei men er på jakt etter en flott e39 touring :P

Skrevet
har igjen 3 uker ferie...en uke skal tilbringes rett utenfor nordens paris...i harstad.... :P

Da må du se etter en beige w124 med spoiler, panser-bh, gule lykter og rust! :D

ehm..foruten panserbh så hørtes det ut som min første merce...hmm...

min.jpg

Skrevet

Dagens svindlernews: Han VET ikke når han har tid til å bruke 2 minutter av sitt liv til å gi fra seg pengene han skylder meg. Normale folk som skylder noen penger klarer vel å prioritere det? Fikk bare til svar at jeg skulle holde kjeft, og at han prioriterte jobben fremfor å gi meg pengene han skylder meg. Merkelig nok var det HAN som i går sa at han hadde mulighet klokken 12. i dag, men han svarte ikke før klokken 13.30 at han ikke VISSTE når han hadde tid. Faen for et naut, herreeee....

Skrevet
Dagens svindlernews: Han VET ikke når han har tid til å bruke 2 minutter av sitt liv til å gi fra seg pengene han skylder meg. Normale folk som skylder noen penger klarer vel å prioritere det? Fikk bare til svar at jeg skulle holde kjeft, og at han prioriterte jobben fremfor å gi meg pengene han skylder meg. Merkelig nok var det HAN som i går sa at han hadde mulighet klokken 12. i dag, men han svarte ikke før klokken 13.30 at han ikke VISSTE når han hadde tid. Faen for et naut, herreeee....

Kjenner det koker inni meg når jeg leser slikt. Jeg hadde endt opp på døra hans, ingen tvil! :evil:

Skrevet

Det hadde han nok, ja! Håper jeg skal dit å jobbe snart, så skal jeg dra rett hjem til han. Vet også hva dama og faren hans heter, så jeg kan fint informere de om hans flotte handlinger og motiver med livet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...