316 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 500-700 vel? Må du ikke ha kjøretimer? Eller kanskje ikke ettersom du er verdens beste sjåfør!
Zibiri Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Tenk hva kundene mine i "Lær og drifte FWD Volvo a/s" ville sagt om jeg hooka kjøretimer'a?... daaayym dat is very good not
316 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Har hatt mange fine "drifter" i FWD selv jeg. Hadde en Volvo 850 med elendige vinterdekk. Var bare å vrenge litt hardt på rattet èn gang, så kunne jeg sladde rundt i flere svinger etterpå! Moro! Men, anbefales forresten ikke, holdt på å kjøre av vegen noe jævlig en gang da jeg ikke forsøkte å sladde. Hadde vel en 70-80 i inngangen av en slak sving hvor jeg plutselig fikk sladd, og subba gjennom løssnøen i 50 meter bortover grøftekanten.
Zibiri Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Heheh, dæven Er skummelt og kjøre forhjulstrekker... når du får sleng.. og ikke kan rette den pent opp med høyre foten.. nooooiiia!! 70-80? Brekka du på veien med fwd i den farta? Ikke engang jeg hadde turt det hoho
316 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Nei, det var jo ikke meninga å få sladd... Så, nei. Trengte ikke å brekke for å få sladd, hadde så dårlige dekk... Men jeg sladdet bare i 20-30-40. Kjenner mine egne begrensninger!
rublings Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Sykt stress og kjøpe bil med lån når bilen har heftelser
rublings Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Bilen hadde 215.000,- igjen på heftelsene. Han må da betale ned til under 200.000,- fordi det er dette jeg får i lån. Så må han sende meg en bekreftelse på heftelsene fra banken. Den må jeg da videresende til min bank. Min bank sender da bekreftelse til selger om at lånet vil bli utbetalt etter omreg. Så må vi gå i banken og overføre egenandelen, og så må vi på biltilsynet og omregistrere bilen. Selger får da overført lånet ca 2 virkedager senere. Ikke det samme om å komme med 30.000 i kontanter, skrive kontrakt og kjøre avgårde med ny bil
haybimmsen Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Vinkelsliperen kan du få låne da, nye kappskive med
wicky124 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Bilen hadde 215.000,- igjen på heftelsene. Han må da betale ned til under 200.000,- fordi det er dette jeg får i lån. Så må han sende meg en bekreftelse på heftelsene fra banken. Den må jeg da videresende til min bank.Min bank sender da bekreftelse til selger om at lånet vil bli utbetalt etter omreg. Så må vi gå i banken og overføre egenandelen, og så må vi på biltilsynet og omregistrere bilen. Selger får da overført lånet ca 2 virkedager senere. Ikke det samme om å komme med 30.000 i kontanter, skrive kontrakt og kjøre avgårde med ny bil Om deres begge lån er i samme bank så er det bare å skrive i anmerkningsfeltet "Lån 335478 (ditt lån) skal dekke lån 225447 (selges lån) og løse lånet"... Funka greit for meg
BMW E30 325 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Vært uten 15 månder jeg, tilsammen da, skøyt meg litt i panna i sperreperioden jeg.. Du kan ikke ta oppkjøring før etterpå, bare få tatt teorien og ring og bestill oppkjøring og finn deg en kjøreskole og ta 3-4 timer, det gjør jeg og øvekjør mye Oida, samme her foråsvidt hehe Ja men da er det bekrefta hvertfall, takker og bukker Men noe kjøretime skal jeg ikke ha, av prinsipp ikke Fa..! Har da kjørt bil før høhø Koster ikke en kjøre time rundt en tusenlapp nå foresten?! Du må gjerne stikke å prøve å ta teori, men den får du ikke tatt, pga du ikke har "godkjent" vandel, så lenge sperrefristen ligger inne. Det står somregel, meg bekjent, ikke noe om sperrefrist på teoriprøven på dommen, så den kan du bare bare å søke om å få ta. Videre kan du ikke øvelseskjøre lovlig.- hverken med ledsager på +25, som har hatt førerkort sammenhengende mer en 5 år. - eller med kjøreskole, før sperrefristen har utløpt.
Zibiri Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Vært uten 15 månder jeg, tilsammen da, skøyt meg litt i panna i sperreperioden jeg.. Du kan ikke ta oppkjøring før etterpå, bare få tatt teorien og ring og bestill oppkjøring og finn deg en kjøreskole og ta 3-4 timer, det gjør jeg og øvekjør mye Oida, samme her foråsvidt hehe Ja men da er det bekrefta hvertfall, takker og bukker Men noe kjøretime skal jeg ikke ha, av prinsipp ikke Fa..! Har da kjørt bil før høhø Koster ikke en kjøre time rundt en tusenlapp nå foresten?! Du må gjerne stikke å prøve å ta teori, men den får du ikke tatt, pga du ikke har "godkjent" vandel, så lenge sperrefristen ligger inne. Det står somregel, meg bekjent, ikke noe om sperrefrist på teoriprøven på dommen, så den kan du bare bare å søke om å få ta. Videre kan du ikke øvelseskjøre lovlig.- hverken med ledsager på +25, som har hatt førerkort sammenhengende mer en 5 år. - eller med kjøreskole, før sperrefristen har utløpt. Jo teori prøve kan jeg ta, har sendt søknad til Statens Vegvesen som har send en søknad til Politiet(vandels sjekk osv osv) og de har fått positivt svar så jeg kan starte på teori og praksis prøve Så planen da blri som følgende og øve hele helga (yeh right! ) for så og ta teorien til uka. Så om jeg består går jeg(busser.. fuck yeah!) ned til kjøreskolen og får de til og ordne oppkjøring for meg. Har hørt rykter om 3 måneder lang ventetid og med under 2 måneder igjen å "sone" burde ikke det være noe problem anyhows Så mangler jeg bare bil.... Valget står enten på e30 325 eller sierra cosworth da jeg har fått noen vledige fine tilbud... Men får se, egentlig så ahr jeg litt lyst til og bare kjøpe en 1,8T passat med forhjulsdrift(eller lignende) billig, kjøpe noen feite felger + senk og ett helt hysteriskt sinnsykt anlegg. Så kan jeg gnukke på bilen istedet for og kjøre i stykker både bil og førerkort (enda en gang...). Veldig lite keen på og miste lappen igjen, har vært helt jævlig og miste den...lættis
Jordfræsar Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Hejsann! Anbefaler dere å flushe automatkassa til tider? BMW har ikke noe serviceinterval på dette... ka dokker trur?
Anbefalte innlegg