Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags innstillinger ere greit å bruke når man skal ta bilde av fyrverkeri? HASTER :P! Det smeller kl 12.

Skrevet
Hva slags innstillinger ere greit å bruke når man skal ta bilde av fyrverkeri? HASTER :P! Det smeller kl 12.

Den som heter sport kansje? Bilde av en som løper eller noe ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
Noen som har lyst å hjelpe meg å finne en sang?!

Har VELDIG lite å komme med, men har tenkt på denne sangen i mange mange måneder nå..

Er noe goth-rock-ish (ala Within temptation?) med en kvinnelig sanger som var ca 15-16 år gammel for ca 3 år siden.. Meget rolig og flott sang :P

Håper noen vet om denne da jeg er gått tom for ting å søke etter :o

Nightwish?

Skrevet

Den som heter sport kansje? Bilde av en som løper eller noe ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Fant noe greier på nettet. Sette lukkerhastigheten på bulb (aldri hørt om før nå) så tar den bilde automatisk når jeg slipper knappen.

Skrevet

Uten at jeg er rå på kamera, så ville jeg i første omgang tenkt "sport" innstilling eller det symbolet som viser en figur som løper, hvis vi snakker digitalt kamera/speilrefleks.

Men vet ikke åssen det funker på kvelden.

Edit: var litt treg der jeg. Skriver på iPad. :)

Skrevet

"Bulb" lukkerhastighet, 1-200 ISO og så lav blender som mulig, visst. Får se åssen det blir da, regner med at jeg er litt bedugget rundt midnatt :P! Tenkte å ta bilder fra toppen av blokka her, fant nettopp en gammel nødutgang som førte opp på taket, men skal ha besøk av den eldre garde, og de kommer seg neppe opp der :lol:!

Skrevet

Har du ikke noen deler av teksten?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Nei husker meget lite.. Baah.. Ehm husker at på youtube så var det bilde av en mørk skog med en stor måne :lol:

Nightwish?

Nei garantert ikke :D Var en ung jente som sang.. Husker det var mye greier om hun på den tiden, fordi hun var så ung :P

Skrevet
Koster 24 kr timen å stå på offentlige p-plasser i Trondheim sentrum fra 08-20, og max 5 t av gangen. Går opp til 170 kr for 5 timer, altså 34 kr timen.

Guuud denne byen hater bilister!

24kr timen er BILLIG!!! Det er også 34kr! Oslo prisene på privateparkeringer er 45-70kr timen... Offentlige er fremdeles noe billigere...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...