Larsgunnar Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Til dere gutta her med hjemmelaga shortshift; Hvor mye forlenger dere spaken under kula i overføringa? 1 cm?
Kjexx Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Vært på ultralyd idag og fått vite at jeg skal få en sønn Lykke! Nå kan dagen på jobb bare bli så kjedelig den vil. Haha. Gratulerer så mye.
S.Hafsmo Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Men har i allefall bestemt meg..Neste sjuer MÅ OG SKAL være langversion... Har du fått deg en permanent sjåfør altså?
Fredrik 90 Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 betyr det at vi må lese den gneldringen din i alle 7er tråer i ett par år fremover om at sånn vil jeg, faen ass drev å vurderte den... bytte mot volvoen osv? Hehehe Ikke bare meg som har lagt merke til og gått litt lei av det maset der Kjøp deg en skikkelig 7er og bli ferdig med det, en slik bil kan du ha i mange år og du kan like gjerne kjøpe en først som sist. En grei 2009 F01 730d får du ifra rundt 450-500 000,- fra Tyskland
Fredrik 90 Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 I dag måtte E34en gi "livreddning" til en W124 230 som hadde tappa seg selv for strøm Godt Mercegutta har oss BMW folk til å hjelpe seg
SofaKingFresh Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Takk så mye alle sammen Uten at kjerringa vet om det, så skal nok guttungen bli en kommende BMW gutt ja Er vel bare å skaffe masse BMW effekter til han nå Starte tidlig med en trehjuls sykkel fra BMW tenker jeg Edit: Fredrik90: Bilen din har ankommet oss i Skien Du var den første jeg tenkte på når denne kom av lastebilen
Erik89 Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Kult, skal du bo der "en sesong" til? Jeg tror bilen min kommer til å stå stille hele året, unntatt høstferie og jul Kilometerstanden skal ikke over 230, til neste august Jeg skal bo her et "år" ja Hvorfor skal den ikke over 230 til da? forsikringa? Jeg tror min blir stående en del også, den må ut litt for EU kontroll i vinter, men ellers blir det lite kjøring. Takk Hatt den siden forrige søndag! Kjempebil. Minus er bare et fuktighetsproblem. Vann kommer inn under nedbør/vask og legger seg under gulvteppet på førersiden (og noe under passasjersiden)... Er visst ingen lett jobb å lokalisere og fikse problemet, med mindre man skrur hele bilen fra seg og tetter igjen alt av høl i hele karrosseriet... Har fått skikkelig mersmak for lavvekts turtallsmaskiner så vi får se hvor lenge jeg beholder den, pønsker allerede på oppgradering til Integra Type R da de har havnet under 100.000 kr. nå! Snart kommer vintern og kanskje jeg kan selge den så jeg slipper garasjekostnad, også kjøpe ITR til våren i stedet. Den har bedre plass, mer hk og er en mye nyere bil med airbag, servo og ABS... Bilder fra helgen, som lovet... [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Helt allright å være på slik jentevors! Det er litt av et kjedelig problem :/ Men du skal fortsatt ha bimmern? Jøss, hva slags fester er det du drar på?
Fredrik 90 Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Takk så mye alle sammen Uten at kjerringa vet om det, så skal nok guttungen bli en kommende BMW gutt ja Er vel bare å skaffe masse BMW effekter til han nå Starte tidlig med en trehjuls sykkel fra BMW tenker jeg Edit: Fredrik90: Bilen din har ankommet oss i Skien [ Bilde ] Du var den første jeg tenkte på når denne kom av lastebilen Aaahhh 530d En dag sier jeg bare, en dag skal jeg ha en sånn Gratulerer forresten, en sønn må jo være kjempestas å få Er også godt å høre at du har planene klare ang fremtidig bilinteresse
SofaKingFresh Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Hehe Fin familietralle det ja! Planene er klare. Liker han bil, så skal jeg prakke på han BMW. Men, gutten skal selvfølgelig få drive med det han selv vil. Men krysser fingre og tær for at har mitt blod
Thewiz Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Hvor mye kan man trekke ut av en m43b18 ved bruk av chip? Originalt produserer den 115hk.
rublings Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Hvor mye kan man trekke ut av en m43b18 ved bruk av chip? Originalt produserer den 115hk. Kanskje 5hk om du går til en proff.
asv Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Fyyyy Faen... Fikk nesten en e46 stasjonsvogn i fronten nå nettopp, som prøvde seg på en forbikjøring uten å helt lykkes med det...stive hjul og nesten grøftekjøring... Har vert borti lignende situasjoner før, men aldri så nært :s Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk
haybimmsen Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Holdt på å kresje igår jeg også, en BMW 5 serie av ett eller Anna slag med en kjokk ekkel skjeggete fyr satt inni, e rulla ned vinduet å spurte om han var syk eller noe.. Nekta å stoppe opp for meg, e ei rundkjøring i byen alle tror e et kryss
Fredrik 90 Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Har nettopp endevent hele huset her etter en lyktejustrings motor jeg kjøpte til E34en fra Koed. Den jeg har er nok gåen på høyre side og jeg vil bytte den før EU men nå er faenskapet vekk, sunket i jorden elle gått opp i røyk Blir så grønnjævlig forbanna at jeg trodde jeg skulle klikke, koster skjorta og tar jo to år å bestille ny fra Koed Utrolig fustrerende Hvorfor kan ikke folk bare la det jeg setter fra meg stå der så jeg finner det igjen
Anbefalte innlegg