Sandersen Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 da var B&W mm-1 anlegget returnert tilbake, var ikke akkurat veldig fornøyd med det må jo bytte ut alle mp3'ane med .flac for at det skulle gi noe gevinst, samt at det egna seg best på lav lyd. Også convertan de lave bass frekvensene til punch istedenfor, ble helt snodig i noen sanger. Vi får prøve Bose Companion 5 istedenfor, noen erfaringer? vist ikke putter jeg 4k i et headsett istedenfor.
Jokkke Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Nei den er ikke min..har ikke hatt w211 enda..Men lurer nesten på å skaffe meg.. Alt av deler finnes "overalt"... Flere mb-forhandlere enn bmw-forhandlere som er store i Norge faktisk...Soltak er nesten ett must på en slik bil..Birker så paddeflat uten soltaket (ja jeg har soltakfetish!) Og den har jo panoramatak også så det er jo igrunn ett pluss... Ja interiøret er sort på den, med gråe felt på midten av setene og på midten av dørtrekkene.. Men ja, kjøpe seg skinn funker nok best..Men om det ikke blir en av de to bilene, så ikke kjøp en classic version... mangler krom utvendig samt "moodlight" i taket foran og bak..Ganske kjedelig kjipeste-version altså Apropo lyst//sort skinn...Jeg har "alltid" hatt lyst skinn/interiør i bilene mine og ELSKER det..gir en helt annen opplevelse av komfort, samt kupeen virker så mye større.. Men nå har jeg sort skinn/interiør i volvoen, og jeg føler meg "nesten" litt kvelt...Men interiøret ser mye renere ut og mer stramt...Litt vanskelig å forklare... I en w211 hadde jeg nesten gått for en mørk blåfarge og lyst skinn med avantgarde nøttetre...Perfekt kombo Soltak er et must jaa, har vel soltakfetish jeg og Lyst skinn på mørk bil syns jeg er fint, men likte ikke heelt komboen i den ene jeg linka til.. Om det hadde vært svart taktrekk og svart dashboard slik at det blir litt kontraster så blir det pent... min far har beige interiør i e60'en, samt svart taktrekk og svart dashboard+ratt.. ser mye finere ut enn helt lyst.. Skal ikke ha kjipeste classic versjonen nei.. må være avantgarde eller noe med mye utstyr
wicky124 Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Classic Elegance Avantgarde AMG... u know what to do Mercedesfolk er litt annerledes...Mørkt taktrekk er lissom ikke ettertrakta...Må ha alt lyst inni kupeen Men se på den med panorama...den var ikke så ille faktisk...
opasb Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Du veit at du er i fra Nord-Norge når du kan be en person om å dra tel helvete på en sånn måte att han glede sæ så inn i satan tel turen:)
Jokkke Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Classic Elegance Avantgarde AMG... u know what to do Mercedesfolk er litt annerledes...Mørkt taktrekk er lissom ikke ettertrakta...Må ha alt lyst inni kupeen Men se på den med panorama...den var ikke så ille faktisk... hehe jaja.. har sendt han en mail om innbytte da, men regner med jeg først må selge coupe'en..
wicky124 Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Du veit at du er i fra Nord-Norge når du kan be en person om å dra tel helvete på en sånn måte att han glede sæ så inn i satan tel turen:) Kona er fra NordNorge...
Eystein Ose Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Fyyyy Faen... Fikk nesten en e46 stasjonsvogn i fronten nå nettopp, som prøvde seg på en forbikjøring uten å helt lykkes med det...stive hjul og nesten grøftekjøring... Har vert borti lignende situasjoner før, men aldri så nært :sSent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk grå med mtech ? Facelift.
StianA Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 ingenting er som og starte dagen på apegymmen kl 6 Ps apegymmen er treningsstudio ikke sex nå er det og dure på vei til jobb
VegarVS Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Faen!!! Null kaffefilter = ingen kaffe kaffemaskin <3
Tzunami Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 automatisk Kaffemaskin = vedlikehold som er noe drit + kaffe som egentlig ikke er såå digg, men det er iallefall kaffe
VegarVS Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 automatisk Kaffemaskin = vedlikehold som er noe drit + kaffe som egentlig ikke er såå digg, men det er iallefall kaffe hehe. jeg driver ikke vedlikeholdet, men dog, kaffen er god :D
Tzunami Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 jeg har en italiener som pleier å ta seg av det måtte stenge automaten når han var på ferie
haybimmsen Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Skulle ha kaffi e med, men den var ifra igår.. Esjabesja
Anbefalte innlegg