Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe om det blir wicky eller wickyline vet vi ikke enda.. Men en bilgal unge blir det nok.. Så nå må vel volvoen ryke også til fordel for en stasjonsvogn på budsjett... Er vel en grunn til at både jaggen og sjuern måtte ryke.. Blir for dumt med 10k i faste bilutgifter pr mnd når ingen av dem har plass til den enorme barnevogna fruen vil ha...

Skrevet
Jeg kommer til å bli verdens cooleste pappa i mars... Må vel skaffe meg sjuer innen den tid...

haha! det var jo det jeg sa for noen uker siden!! ;) gratulerer!

Skrevet

Noen som vet noe rundt fristen for eu-kontroll? Hadde bilen på eu-kontroll tidligere og fikk noen feil jeg skal fikse, men fristen er nå 30.08. Er det mulig å få lengre tid på seg?

Skrevet
Jeg kommer til å bli verdens cooleste pappa i mars... Må vel skaffe meg sjuer innen den tid...

haha! det var jo det jeg sa for noen uker siden!! ;) gratulerer!

hehe jeg vet..mange som sa det..men jeg kunne ikke si noe da :)

Skrevet
Om siste tall i skiltet ditt er 8 så kan du godkjenne den innen utgangen av oktober...

Ahhh, siste tallet et 8. Så da har jeg frist for å utbedre feil til den 30.10?

Skrevet
Om siste tall i skiltet ditt er 8 så kan du godkjenne den innen utgangen av oktober...

Ahhh, siste tallet et 8. Så da har jeg frist for å utbedre feil til den 30.10?

Statens vegvesen sender ikke ut påminnelse om EUkontroll lenger..De har derfor utsatt "fristen" for avskilting grunnet manglende godkjenning med 1mnd ekstra. Før hadde man 1mnd å gå på etter at fristen var gått ut :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...