Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men over til noe annet, hvem på forumet her var det som bestilte verktøy på http://www.toolstop.co.uk?

Ble det noe moms eller noe på de? har så lyst på noe der :)

Jørgen mener jeg... men ja det kommer mva. Men prisene er jo ikke så gale uansett!

Jeg har fått to større pakker derifra ja :) Har heletiden sammenlignet artikkel-nummer på kelkoo.no, lagt på 241kr i frakt pluss 25% moms.. Enda snakker vi ca halv pris.

Er engelske stikkontakter, men det gjør du lett bare å klippe den av og montere en norsk, evt kjøpe en overgang på f.eks Clas Ohlson :)

Skrevet
Ja!

Det morsomme er at den har manuelle vinduer og ikke servo... Men elektrisk soltak har den...

De fleste japsene fra den tiden med soltak hadde el-manøvrering... Har du sjekket om dreneringskanalene til soltaket er åpne? Eller så renner vannet inn i kupeen... Hadde ett lignende problem på en eldre honda accord vi hadde for mange år siden og der var det pottetett i en dreneringskanal...

Skrevet

316 ligger og mesker seg i sol og varmegrader, sikkert med en pils også..

Men om det er din bil, Fræsarn, så må jeg si du var uheldig med bildet :lol: På tide du kommer med noe skikkelig nå ettesom du har hatt bilen en stund ;)

Jeg for min del har forøvrig solgt E30`n nå :cry: Heldigvis en kompis som skal kjøpe den, så den drar ikke fra øya, og kommer til og ha mulighet til å kjøpe den tilbake om det blir aktuelt for han og selge den.. (Bare for å se det positive i det)

Skrevet

Hehe, var oppe på hustomta i stad å rydda utav bagsjerommet på E34en. Jeg har altså den siste uka kjørt rundt med følgende i bagasjerommet: Ett stykk sentralstøvsuger, tre pakker baderommsflis, fugemasse, fliskutter, to spann med maling og diverse verktøy :roll: Skal ikke klage over bagsjeplassen i allfall :)

Skrevet

noen her som er flinke på og manipulere bilder? sitter med tanken på en tatovering og harr lyst på en litt spesiell variant av streken (la linea). pm vis du vil høre mer og prøve deg :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...