spruddel Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Ganske få biler som egentlig er ekte coupeer selv om de går under navnet coupe. Tror "kravet" for å være ekte coupe er hvertfall ingen b-stolpe, ikke noe ramme på toppen av vinduene eller noe der omkring. Er vel bare E9, E31 og en BMW til som faktisk er coupe
Jordfræsar Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Gratulerer med bilen, Jordfræsar, godt å endelig fått sett bilder av en meget riktig kjøremaskin Takk for det Litt sein der du! Morsom bil ja!
VegarVS Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Gratulerer med bilen, Jordfræsar, godt å endelig fått sett bilder av en meget riktig kjøremaskin Takk for det Litt sein der du! Morsom bil ja! jeg er også seint ute! kult at du har kjøpt e 82
Jordfræsar Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Takk skal du ha! Bilder ligger lenge baki tråden (Om du ikke fikk med deg det). Men jeg handla bilen i vår... faktisk. Hehe
VegarVS Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Takk skal du ha! Bilder ligger lenge baki tråden (Om du ikke fikk med deg det). Men jeg handla bilen i vår... faktisk. Hehe jo ,syntes å huske noe om dette.. langt bak eller?
Jordfræsar Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Takk skal du ha! Bilder ligger lenge baki tråden (Om du ikke fikk med deg det). Men jeg handla bilen i vår... faktisk. Hehe jo ,syntes å huske noe om dette.. langt bak eller? Kan bare ta det her igjen... var noen sider tror jeg
wicky124 Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Hvordan er det med senk på disse bila med 4-matic? Går det fint an å sleppe den helt ned på bakken? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36221468 Njeeeh...du ødelegger drivakslene foran etterhvert, samt belaster de bak... Enkleste måten er å bytte plastputer øverst på fjærene fra nr 3 til nr 1...Eller kjøre uten puter..Senker vel 2-3cm da... Får bare la den være original da hvis det blir handel Kjipt med sedan som ser ut som en SUV, men får klare meg denne gangen Som jeg skrev...går fint an å "senke" den... Blir ikke lav nok men alt er mulig...
knut_olestad Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Ganske få biler som egentlig er ekte coupeer selv om de går under navnet coupe. Tror "kravet" for å være ekte coupe er hvertfall ingen b-stolpe, ikke noe ramme på toppen av vinduene eller noe der omkring. Er vel bare E9, E31 og en BMW til som faktisk er coupe Tja, coupeer med b-stolpe finnes vel, definisjonen på coupe jeg har lært er at taket går helt eller nesten helt bak, men det finnes sikkert masse definisjoner på det.. BMW 850 er i allefall coupe, Hardtop coupe ble det vel kalla tidligere når man var fullstendig uten b-stolpe.
VegarVS Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Takk skal du ha! Bilder ligger lenge baki tråden (Om du ikke fikk med deg det). Men jeg handla bilen i vår... faktisk. Hehe jo ,syntes å huske noe om dette.. langt bak eller? Kan bare ta det her igjen... var noen sider tror jeg [ Bilde ] [ Bilde ] å så fantastisk flott! var sånn bil jeg ville ha før jeg fant minien.. hadde jeg fått solgt den bilen jeg hadde selv, hadde jeg nok endt opp med slik bil selv!
Tzunami Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 på tide å poste her i dag også jeg vil også ha tomt og bygge på! har vokst opp med hammer i hånda, far som arkitekt, byggingeniør, snekker, tømrer og det som er så har vært med på litt av hvert av bygging, og hadde vært syykt kult å tegne og bygge sitt eget hus, akkurat som man vil! men det koster jo såklart da, og ikke litt heller!
VegarVS Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 det er moro å følge med på er å kikker jevnlig på tomta "vår" også.. forrige uke hadde de begynt med grunnmuren
Tzunami Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 jeg vil gjøre alt jeg kan selv jeg da starte en sommer, få med faren min, og noen andre, så går det fort om ting er planlagt og tilrettelagt
StianA Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 jeg vil gjøre alt jeg kan selv jeg da starte en sommer, få med faren min, og noen andre, så går det fort om ting er planlagt og tilrettelagt Skulle gjerne ha gjort mere selv, men har ikke tid, tok meg ferie i 3 uker i sommer og da rakk jeg og kutte og kviste ned 60 trær så jeg har satt bort gravingen, grunnmuren skal jeg gjøre selv, og huset har jeg satt bort mens alt innvendig skal jeg gjøre selv (det jeg har lov til) Ingen her som tilfeldigvis skaffer Radonduk billig? Hvis du skal bygge hus Tzunami bør du gjøre det fort som faen, i hvertfall før de nye reglene kommer
Jordfræsar Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 jo ,syntes å huske noe om dette.. langt bak eller? Kan bare ta det her igjen... var noen sider tror jeg [ Bilde ] [ Bilde ] å så fantastisk flott! var sånn bil jeg ville ha før jeg fant minien.. hadde jeg fått solgt den bilen jeg hadde selv, hadde jeg nok endt opp med slik bil selv! Takk for det Tilfeldigheter for at jeg endte opp med akkurat denne, men E82 skulle jeg ha. Når man også har 1 av de 2 bilene som går i byen, er det jo litt mer stas også @kongstian: Ser ut som at du fått fin utsikt
Anbefalte innlegg