FredrikE24 Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 http://www.tv2.no/underholdning/broom/bilen-min-bmw-628-csi-fredrik-klinte-til-med-en-klassisk-coupe-som-foerstebil-3853692.html Der har vi jo vogna mi jo! hehe Synd de beskjærte første bilde, bilde ser egentlig slik ut: Ikke helt samme bilde, men bilen står på samma plassen..
Haug Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Er ikke så ofte innom her lenger Fin bil fræsern
Jordfræsar Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Er ikke så ofte innom her lenger Fin bil fræsern Takk for det Nå er det kveldsmat på tur!
fish Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Nei de har jeg nok ikke sett. Har den fortsatt, men vurderer å legge den ut for salg. Du må følge med! Makan... 316 var jo så hissig før han reiste fordi han ikke fikk se bilder! (Here we go again...) [ Bilde ] [ Bilde ] Er det X-Drive du har?
Jordfræsar Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Nei de har jeg nok ikke sett. Har den fortsatt, men vurderer å legge den ut for salg. Du må følge med! Makan... 316 var jo så hissig før han reiste fordi han ikke fikk se bilder! (Here we go again...) [ Bilde ] [ Bilde ] Er det X-Drive du har? Naj, får vel ikke Coupé med x-drive?
fish Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Haha.. Du tok han ikkje.. Synes den var litt 'høy' da vettu.
Jordfræsar Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Hahahaha... høy du liksom! Keep'n it real! Denne gangen skal jeg holde bilen så original som mulig. @fish: kan du komme deg på face? Har et spm...
hermanoo90 Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 artig liten sak! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36696986
M|Fjeld Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Takk! Gikk overraskende "bra" til å være så stor, men skulle gjerne hatt diesel og sekser. Får se om det blir ombygging rundt juletider Få inn en turbodiesel isåfall, motoren jeg har er siste utgave av 300 uten turbo, 24 ventiler og 136hk, den er ikke kjempekvikk av seg, den forflytter seg veldig bra og er veldig kjørbar kontra 200D og 250D, men 230TE er mye kvikkere når man kicker ned. Sladding på vinteren krever litt planlegging da den er noe treg i oppfattelsen. En annen ting, bilen min er understyrt på vintern, klatrer som bare det i bakker, men er det sørpeføre så seiler den av sted med fronten. Slik oppfatter jeg ikke 230. Problemet kan fort utarte seg når man da ikke får gasset den ut i sladd så raskt som man ønsker for å unngå å miste kontroll ved understyring. Åssen er tilstanden på nivåregen? Blir dieselturbo om jeg gidder å begynne. Har kjørt mange mange mil ikveld og er egentlig fornøyd som den er Mer enn frisk nok for mitt bruk! Angående sladding så skal jeg prøve å unngå det denne vinteren. Har ikke råd til å miste førerkortet nå Nivåregen ble byttet i 2011, klass ny pumpe Gratulerer med solid vogn. Takk
noekult Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Bare ha den standard, spar penga til senere oppgradering av bil etter salg
M|Fjeld Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Fant utav det istad, fjerne det som er av rust og holde den slik den er. Like greit
rolfi Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Takk! Gikk overraskende "bra" til å være så stor, men skulle gjerne hatt diesel og sekser. Får se om det blir ombygging rundt juletider Få inn en turbodiesel isåfall, motoren jeg har er siste utgave av 300 uten turbo, 24 ventiler og 136hk, den er ikke kjempekvikk av seg, den forflytter seg veldig bra og er veldig kjørbar kontra 200D og 250D, men 230TE er mye kvikkere når man kicker ned. Sladding på vinteren krever litt planlegging da den er noe treg i oppfattelsen. En annen ting, bilen min er understyrt på vintern, klatrer som bare det i bakker, men er det sørpeføre så seiler den av sted med fronten. Slik oppfatter jeg ikke 230. Problemet kan fort utarte seg når man da ikke får gasset den ut i sladd så raskt som man ønsker for å unngå å miste kontroll ved understyring. Åssen er tilstanden på nivåregen? En kompis har denne motoren i en W126 (OM606 uten turbo). Det hjalp på å justere opp mating på pumpen litt. Den ble ingen rakett, for all del, men den virket mer responsiv og gikk merkbart bedre. Største "bremsen" etter justeringen, er den trege, antikke 4-trinnskassen Mercedes brukte i alt for mange år. Den er så treg den, at huff og hau. Men det er en morsom motor, og selv om det føles feil på en diesel, så elsker den å bli dratt turtall
FredrikE24 Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Takk! Gikk overraskende "bra" til å være så stor, men skulle gjerne hatt diesel og sekser. Får se om det blir ombygging rundt juletider Få inn en turbodiesel isåfall, motoren jeg har er siste utgave av 300 uten turbo, 24 ventiler og 136hk, den er ikke kjempekvikk av seg, den forflytter seg veldig bra og er veldig kjørbar kontra 200D og 250D, men 230TE er mye kvikkere når man kicker ned. Sladding på vinteren krever litt planlegging da den er noe treg i oppfattelsen. En annen ting, bilen min er understyrt på vintern, klatrer som bare det i bakker, men er det sørpeføre så seiler den av sted med fronten. Slik oppfatter jeg ikke 230. Problemet kan fort utarte seg når man da ikke får gasset den ut i sladd så raskt som man ønsker for å unngå å miste kontroll ved understyring. Åssen er tilstanden på nivåregen? En kompis har denne motoren i en W126 (OM606 uten turbo). Det hjalp på å justere opp mating på pumpen litt. Den ble ingen rakett, for all del, men den virket mer responsiv og gikk merkbart bedre. Største "bremsen" etter justeringen, er den trege, antikke 4-trinnskassen Mercedes brukte i alt for mange år. Den er så treg den, at huff og hau. Men det er en morsom motor, og selv om det føles feil på en diesel, så elsker den å bli dratt turtall Dratt på turtall ja! Den elsker turtall OM606 jeg har ja! Den har topp ytelse ved 5100rpm. Hvordan justerer man opp matingen på pumpa? Diesel har jeg vært altfor lite borti, rakla det mer fra pumpa etterpå? Røyk?
Anbefalte innlegg