Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Orginalt er vel og bra det, stor sett! Ikke meningen og såre noen, sier bare min mening;) Folk skal få mene det de vil, og poste bilder av det de vil, men jeg synes det var befriende og se en E34 i slik stand innimellom alt det der stjerne-opplegget
Fredrik 90 Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Flott bil Fredrik 90, ser ut som en "keeper" Takker for det noekult +1 Også FOR en e34:D Nydelig! +2 Har ikke noe særlig imot 124 Mercene, de er tidløse og uslitlige men de blir på en måte litt kjedelige. E500 og Cabriolet (A124 eller...?) er nydlige biler som trigger entusiasten i meg Takker forøvrig Nå må du ikke såre orginalfreaken Jørgen! Smaksak vettu Tenk om alle likte de samme bilene, det hadde vært kjedelig det Synes det er litt stas jeg da med helt orginale biler
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Sikkert mange som har samme forhold til den Mercedesen i orginal stand som jeg f.eks har til E30, eller mange BMW-modeller generelt, noe som så klart er helt greit Det kommer vel av hva man har vært vant til, og vært interessert i..! Mente ovehodet ikke at Fredrik sin E34 ikke falt i smak da! Tvert i mot.
RS-Heggem Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Skulle ønske alle elsket bilen min! Jeg synes det må være litt senk og fine hjul på stort sett alle biler jeg, skal det være noe å se til..
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Noen som har kommentert negativt på bilen din, Heggem?? I så fall burde de straffes. En av landets herligste E39`er..!
RS-Heggem Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Haha. Det er da tulletråden, og det er jo bare tullprat. Sålenge jeg er tilfreds med vogna mi selv, så får andre mene/skrive/si hva de vil. (dama mi påstår at bilen er en "ho*se-bil" og at jeg kun er ute etter at småjentene skal digge den.. )
knut_olestad Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Høres ut som du trenger ny dame X-frøkna elska E28n, jeg fikk knapt kjøre selv om hun var med
noekult Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Har ikke møtt ei eneste dame som ikke har digget E28en Får flest kommentarer på det lyse interiøret og fjærkomforten i setene.
RS-Heggem Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Jeg lar være å kommentere den. Min utkårede har absolutt ikke noe behov for førerkort. Det finnes ikke interesse for bilkjøring, og i hennes hode er bilen kun et nødvendig onde. Det gir meg som er bilfrelst en god del problemer. Hun fyller atraks 23, og har faktisk fått tatt teorien. Men virker ikke som det skjer mere..
Fredrik 90 Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Dama liker godt å kjøre E34en, men bare ikke i byen og i parkeringshus da ho synes den er for stor. Ellers er jeg glad for ballongdekka, ho kan være fæl til å ta borti kanter av og til Når det gjelder eldre BMWer er ho ikke lett å ha med å gjøre, E24 synes ho likner på en SAAB bakfra Et annet problem er at ho klarer ikke å se hvor flott bilen er til å være en gammel bil, ho sammenlikner den straks med E63 6-serie E12 derimot har hun falt helt for, de er kjempe "søte" Vi kom over en strøken E12 525I til salgs og den ville ho straks ha, problemet var at ho ville bruke den til daily driver og gjerne hele året så da sette jeg ned foten
SofaKingFresh Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Har en frue som gjerne vil kjøre bilen min, for å ta med venninna si ut. For de føler seg så "deilige" i bilen. Kvinner er noen rare dyr.. Kan ikke annet enn å le. Hu har da en Alfa 147 og en E46 touring hu kan ratte rundt i..
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Dama tok e46'n for to uker siden.. Siden har jeg ikke sett den
wicky124 Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Nei..på tide å legge seg etter 950km kjøretur idag... Er imponert over volvoen... Er ikke sliten i det hele tatt i kroppen... Hadde tom tank i Oslo, så fylte 500kr diesel (34liter) på statoil på grønland, kjørte gris opp til dombås..ble stoppet av en rasistjævel av en lensmann, tok det rolig en liten stund og grisa videre til Måndalen forbi Åndalsnes.. Grisa tilbake mot Oslo...og måtte fylle på nytt i Lillehammer.. Det er ikke ille for en så stor og tung bil.. Nå har jeg vasket bilen, ryddet, og parkert volvoen...Imorgen går turen til Lillesand retning Grimstad for å avlevere en konvolutt Så tilbake og kjøre sjuern til verksted, få dem til å borre ut ene hjulbolten som har knekt inni spacern da noen har prøvd å stjele felgene iløpet av helgen.. Så mangler en bolt, andre er knekt,tredje har ødelagte gjenger... Få dem til å fikse det..Så kjøre den til Drammen, bytte mot S-klassen, kjøre hjem, dusje skifte og være på bryllup på skedsmokorset før kl 18... jadda...Hektisk fredag i ferien min...
Spankus Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Nei..på tide å legge seg etter 950km kjøretur idag... Er imponert over volvoen... Er ikke sliten i det hele tatt i kroppen... Hadde tom tank i Oslo, så fylte 500kr diesel (34liter) på statoil på grønland, kjørte gris opp til dombås..ble stoppet av en rasistjævel av en lensmann, tok det rolig en liten stund og grisa videre til Måndalen forbi Åndalsnes.. Grisa tilbake mot Oslo...og måtte fylle på nytt i Lillehammer.. Det er ikke ille for en så stor og tung bil..Nå har jeg vasket bilen, ryddet, og parkert volvoen...Imorgen går turen til Lillesand retning Grimstad for å avlevere en konvolutt Så tilbake og kjøre sjuern til verksted, få dem til å borre ut ene hjulbolten som har knekt inni spacern da noen har prøvd å stjele felgene iløpet av helgen.. Så mangler en bolt, andre er knekt,tredje har ødelagte gjenger... Få dem til å fikse det..Så kjøre den til Drammen, bytte mot S-klassen, kjøre hjem, dusje skifte og være på bryllup på skedsmokorset før kl 18... jadda...Hektisk fredag i ferien min... Haha, stoppet av lensmann på dombås?
Anbefalte innlegg