Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det var litt vel mye fuktighet i bagasjerommet. Fjerna teppet og under reservehjulet var det faen meg en 2 cm. høy vannmengde!

Dekket hadde nesten smuldret, i den grad at sortfarven gikk av da jeg brukte papir til å fjerne rusk. Aluminiumen på felgen hadde fått et par små rustflekker på seg (trodde ikke aluminium rustet?). Bunnen har også noen småstygge rustflekker (men ingenting veldig alvorlig).

Gledene av å ha gammal bil... Er SVÆRT glad i bilen min og ELSKER å kjøre den på slappe sommerdager, men jeg tenker stadig på å selge unna begge bilene samt alt annet unødvendig, gå for en en langt nyere bil (budsjett på ca. 120.000 kr.) - vurderer alt fra E46 coupé og kjerringkjørt 1-serie til Honda Integra Type R.

Mer glede i dag: fikk 600 kr. i bot i dag på Elkjøp-parkeringa. Vet ikke om det fortsatt er gammel vane som henger etter (å bare gå rett inn i butikken), men det er jo helt utrolig jævla hinsides unødvendig! Slike ting irriterer så mye når man går rundt og prøver å spare penger!

Skrevet

der var det mye forskjellig informasjon! :o ombygd fra 316 til 320, også står det i informasjonen 318XI, og overskriften sier 320 4x4? tror han bør ta seg en bolle :P

Skrevet

Hehe, er faktisk feil det han skriver også. 316 og 318 har begge en 1.9 liter.

Men uansett, bilen er orginalt en 316i med 1.9liter og er ombygd til 320IX med 2.2liter og 170hk ;)

Skrevet

Enig Wicky.. Alle skjønte vel omtrent at hun ikke var i live, så det er nok bedre for familien at hun ble funnet, har en grav og gå til, og kan få "fred".

Skrevet

Ikkesant...Få en avslutning på hele saken. Er vel verre for familien (tror jeg!) å følge med på rettssaken som vil følge... Lurer på hva/hvorfor disse to mennene gjorde dette....

Og litt idiotiskt å dumpe liket rett ved der man bor...

Skrevet

Det er jo fortsatt ikke sikkert at de mennene var gjerningsmennene, selv om de er siktet?

uansett er jeg helt enig med deg wicky, det er nok det "beste" sånn det ble nå.

Det er klart at det hadde vært aller best å finne henne i live, men tenk hvor fælt hun ville fått det i fremtiden, hun ville nok aldri blitt den samme jenta lenger :/ Vil i fred, sigrid!

Skrevet

Visste dere at Sverige hadde venstrekjøring, og at i dag er det 45 år siden de byttet om til høyrekjøring?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...