flonoen Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Bruktbilselger fra helvete:http://www.chrisbruktbil.no/ GENIALT! Spesielt "kontakt oss"!
wicky124 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 btw F*CK verden! Jeg blir 30 imorgen Jeje... halvveis til 60! Du blir jo 90-100år uansett, slapp av gammer'n! jeg skal dø som 50åring.. mens jeg fremdeles er kjekk
wicky124 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 btw F*CK verden! Jeg blir 30 imorgen 30 åring med kone, volvo, stasjonsvogn og wicky jr. på vei. Harru brått blitt voksen? Som de sier, du er ikke eldre enn du føler deg ja har visst blitt en smule voksen...og kjedelig...
wicky124 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Bruktbilselger fra helvete:http://www.chrisbruktbil.no/ Haha. den velkjente 37åringen det verserer om i media...
fish Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Noen som har erfaring med første generasjon av Lexus Is200? Gode kjørebiler? Kjør på. Vi blir jo ikkje kvitt dæ her på bimmers uansett åssen bilmerke du kjører...
flonoen Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Noen her som bruker mye kalkulatorer til daglig? Hvilket merke bruker dere? Har i alle år brukt Texas, men tester for tiden bruk av kalkulatorene til HP, de benytter seg av revers polsk notasjon.Noen her som evt. har gått over til HP og angrer litt på dette? Ingen spess erfaring, men har alltid brukt casio og trives med det. Elektronikklæreren sverga til TI og mente vi var bortimot mentalt retarderte som kunne holde på med casio-kalkulatorer, men jeg har ikke vert borti noen som har holdt på HP, og etter å ha googlet det polske makkverket skjønner jeg det godt. Tungvint å måtte skrive om lange likninger for i det hele tatt å passe inn i notasjonen, når det er nok arbeid bare å holde tunga rett i munnen for å trykke den inn som den står på tavla/i læreboka på kalkisen. Merk: jeg er ingen ræser på matte, heller tvert imot. Men jeg vet opp og ned på en z-transformasjon og om du holder en pistol mot huet skal jeg klare å ta en invers laplace (eeeh nei, hugser bare igjen navnene knapt!)
wicky124 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Noen som har erfaring med første generasjon av Lexus Is200? Gode kjørebiler? Kjør på. Vi blir jo ikkje kvitt dæ her på bimmers uansett åssen bilmerke du kjører... FISH deg lissom!!!
FredrikE24 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Noen her som bruker mye kalkulatorer til daglig? Hvilket merke bruker dere? Har i alle år brukt Texas, men tester for tiden bruk av kalkulatorene til HP, de benytter seg av revers polsk notasjon.Noen her som evt. har gått over til HP og angrer litt på dette? Ingen spess erfaring, men har alltid brukt casio og trives med det. Elektronikklæreren sverga til TI og mente vi var bortimot mentalt retarderte som kunne holde på med casio-kalkulatorer, men jeg har ikke vert borti noen som har holdt på HP, og etter å ha googlet det polske makkverket skjønner jeg det godt. Tungvint å måtte skrive om lange likninger for i det hele tatt å passe inn i notasjonen, når det er nok arbeid bare å holde tunga rett i munnen for å trykke den inn som den står på tavla/i læreboka på kalkisen. Merk: jeg er ingen ræser på matte, heller tvert imot. Men jeg vet opp og ned på en z-transformasjon og om du holder en pistol mot huet skal jeg klare å ta en invers laplace (eeeh nei, hugser bare igjen navnene knapt!) Revers polsk notasjon virker svært bakvendt i starten, men har nå regnet side opp og side ned i oppgaveboka med en HP med RPN aktivert og tok så noen utvalgte regneoppgaver med Texasen og dæven så tungvind Texas og Casio blir iforhold.. Casio har jeg aldri likt, har en grafisk en, var visstnok et råskinn når den var ny, men takler ikke bruken av den. Texasen er blitt så slitt(tastene setter seg fast og fører til mye inntastningsfeil) at jeg nå ser meg rundt etter ny og har fått lånt en HP. Derfor jeg tester dette. Med RPN slipper man å ta hensyn til paranteser og multiplisering med negative tall(fører fort til fortegnsfeil) og man kan regne store stykker systematisk uten å notere noe som helst eller huske noen tall i hodet under regneoperasjonen.
Thewiz Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Må være den dårligste siden jeg har sett 316 @thewiz. Vet du hvem denne personen er? Jepp, har fått det med meg.
hermanoo90 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Gratulerer med 30 års dagen Wicky!!! \:D/
Jokkke Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Gratulerer med 30-års dagen, Waqas! Du må ha en fet dag!
Anbefalte innlegg