Dirty Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 hmm.. :/BMW'n Civic'en Fantastisk flott e39 nå fikk jeg skikkelig lyst på en hehe
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 løp og kjøp skal se å få tatt noen flere bilder i dag, både av civicen, e39'n og nye bruksbilen så blir vel denne vasket og satt inn med trekk over seg i vente på ny eier :/
Dirty Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 løp og kjøp skal se å få tatt noen flere bilder i dag, både av civicen, e39'n og nye bruksbilen så blir vel denne vasket og satt inn med trekk over seg i vente på ny eier :/ Ja nesten så jeg må handle, hvordan er den inni ?
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Det ser slik ut, bare med alcantara-mansjett til gir og brekk Kan såklart leveres med svartlakkerte lister og svarte mtech-matter istedetfor Er ikke helt fornøyd med bildet her, så derfor valgte jeg å vente med interiørbilder, men kommer ila kvelden tenker jeg
Thewiz Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 I dag du skal hente bil Tzunami? Skal hente meg vinterbil / dieseltralle i dag
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 jess signere papirer på lån, og så farte oppover for å hente den får vel legge ut et bilde når jeg henter den da siden du maser så sykt! xD
hypah Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Det står jo der det. Fredrikstad. Er på tapatalk, så så det ikke. Synd det ikke var litt nærmere... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 På Tapatalk ser jeg at du er fra Hurdal... Det var da voldsomt da! Visste ikke at man måtte gå inn på profilen for å se det... Hadde jeg visst det så hadde jeg ikke spurt.... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Dirty Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 jess signere papirer på lån, og så farte oppover for å hente den får vel legge ut et bilde når jeg henter den da siden du maser så sykt! xD M5 du skal handle? nei jeg skal høre med kåna om hun liker den, er på jakt etter en ny bil etter at e46n ble solgt Dog skulle blitt kvitt den forbanna Audien snart http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 820701.ece
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 skal handle m5 ja men ikke heelt enda burde jo få unna denne e39'n først, men vi får se har kapitalen klar, så er jo egentlig bare tidsspørsmål før jeg setter meg på flyet
-Erik- Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Men uansett, har ikke følt med på diskusjonen.. Kjøp nu heller fjærer og dempere du har hørt om før og kan relatere til heller enn noe justerbart man ikke vet noe om.. Hvorfor det? Han skriver at han kun kjøper for å få bilen lav (med store bokstaver, så tipper fjærer ikkeholderuansett) og at dette kun er et midlertidig sett til han får råd til kw..
haybimmsen Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Hva er planen tzunami? Har døtte litt av her :s
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 hehe har blitt litt ene og andre veien nå i det siste men henter meg bruksbil i dag, som thewiz er volsomt spent på xD stakkars han når han ser hvor kjip bil det egentlig er også blir det salg av e39'n og kjøp av ny sedan + m5 fra tyskland planene er mange, og pengene er der, bare å finne de riktige bilene nå og ikke minst tid
Anbefalte innlegg