Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
E30 er den nye Sierra...

volvo er nye lada

Så Volvo har mao begynt å produsere gode biler? Billige, ukompliserte slitere som tåler alle utfordringer de blir satt til? Kult! :mrgreen:

Har nå kjørt 15000km med volvoen...ingen feil eller problemer og den bilen blir kjørt HARDT...Ingen problemer :)

Skrevet
noekult: hvor i pakistan er du?

Var i Pakistan for 6år siden..råeste opplevelsene...Pakistan er kult så lenge man har penger...er man fattig så er det døden dessverre...

I Lahore :) Vært her siden i går tidlig.

Ja, ganske enig i det du sier. Hvor gøy du har det er så og si proporsjonalt med hvor mye penger du har... De rikeste lever som konger her. De fattige sliter med alt!

Må bli medlem på pakistansk bilforum også tror jeg, finne ut av hva som skjer og hvor :lol:

Lahore er rått...Flere porscher ferrarier og lamboer i den byen faktisk! Prøv å finn ut hvor den nærmeste Polo-klubben er...MYE feite biler i p-plassen der..Finn også ut hvor det er underground-disco...verdt opplevelsen 8)

Skrevet
Høres ut som en av våre nye landsmenn? :)

Var borti stort sett det samme når jeg skulle selge en 82 300tdt. Tragisk.

var nok en bondeape fra himmelen tror jeg...

Skrevet
Det regner her og det frister ikke aa dra paa tur, saa jeg tok fatt i mobilen og knipset noen bilder, hvis noen lurte paa hvorfor jeg storkoser meg her nede :)

Bilde av huset 1

[ Bilde ]

Bilde av huset 2

[ Bilde ]

Hovedinngangen, med trapp til 2. etasje der jeg har rom

[ Bilde ]

...fortsetter. Dritkul boelgeform paa taket her som jeg ikke fikk til aa faa tatt med ordentlig i bildet...

[ Bilde ]

Stue #2, som jeg og brodern skal dele. Har baade peis og air con. Skal sette heftig hjemmekino her etterhvert!

[ Bilde ]

Inngangen til rommet mitt

[ Bilde ]

Mitt private bad, med boblebad... Foerste gang jeg gaar paa do her i dette landet uten at noe foeles ekkelt :P

[ Bilde ]

En av terrassene...

[ Bilde ]

Skal ta bilder av garasjeplassen, store terrassen, hagen osv. senere :)

Saa paa bilannonser for biler paa pakistanske skilter... Det er dyrt! Norske priser -20%... MEN, det er uvanlig med uvanlige biler (hehe), saa sportsbiler blir ikke lettsolgt. Og de som har sportsbiler er gjerne styrtrike fra foer. Saa det gaar nok ann aa prute skikkelig paa alt av spennende biler her. Har sett et par Cayman til salgs, til 400.000 NOK... En Lotus Elise, MX-5 NB, E46 323Ci etc. De raske er som regel japanske biler, sett mange 350Z til salgs, samt RX7 (ikke sett Supra Mk4 enda, men de finnes ogsaa!). Skal jeg foerst ha bil her, saa skal jeg ha noe ekstremt raskt. Mister jo aldri lappen her!

Hvordan er vanntrykket i dusjen/doen? Var plaget av at alt var så svakt... Fett hus! Savner huset vårt nå :( Men jeg skjønner ikke hvorfor "alle" har den fargen utvendig på huset..tror ikke jeg har sett noen hvite hus der nede...Er vel pga all støv/sand regner jeg med....

Skrevet
":19nlswg4]noekult: Herskapelig :)

Hva er planen din? Skal du bo der lenge, eller "pendle"?

Er her for å besøke familie egentlig. Savnet dem veldig mye. Ved siden av skal jeg hjelpe mamma og pappa med å møblere ferdig huset her, de skal etter planen pensjonere seg om 5-7 år og bo hovedsaklig i Lahore :)

Jeg syns det er gøy her, men i små doser. Byen er helt latterlig enorm så jeg vet ikke hvor noen ting ligger, det er farlig å ferdes alene og jeg kan heller ikke takle bilkjøring her. Så det kan fort bli kjedelig også...

Uten internett hadde jeg nok krepert i dødtiden...

wicky124: Så mange eksotiske biler er det ikke såvidt jeg har sett, men ser på nett at folk har tatt bilder av en rød F430 her i Lahore. Hører at den shippes for service til Dubai...

Som sagt tidligere, forrige gang jeg var her i 2007 så ble min far tilbudt en 996 4S til 200k NOK som vi takket nei til, var jo ikke så ofte her. Men nå som foreldra gradvis skal flytte tilbake så kommer jeg sikkert oftere på besøk, da er det gøy med en egen, rask bil her og derfor ønsker jeg å finne mer ut av hvordan sportsbilkulturen egentlig er :) De har Porsche-senter i Lahore nå, får satse på at det vil hjelpe utvalget i bruktmarkedet over tid ;)

Edit: vanntrykket er kjipt ja, men brukbart!

Må si at jeg smiler når lokale pakistanere refererer til BMW 3-serie som ekte luksusbil og ting som RX7 som supercar! Som en kuriositet så finner man ingen 520d og veldig lite 525d E60 - de fleste er Japan-importerte 530d :D

Skrevet

Bmw Audi Mercedes er jo luksusbiler delux der "uansett" årsmodell og type... Men sist jeg var der så dura vi forbi flere porscher og ferrarier og lamboer...spiste middag på defenceclub og parkeringsplassen der var rimelig stacked med feite biler...

>Trafikken er ille ja...men man blir vant til det...de fleste unngår å kræsje med deg om man har en dyrere bil...da har man som regel forkjørsrett alle veier... dog er politiet i lahore MYE strengere enn resten av landet så pass på...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...