Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig!

Grunnen er nok sladdede bilder fra photoshoots, som har ligget på nett tidligere. Ingen vits å ta nye bilder til å ha i annonsen da.

Hva er poenget med skjøtingen? Slippe avgifter på import? Trodde ikke dette var lov, men det var kanskje andre regler når denne ble godkjent?

Skrevet
":2ergcrff]Nydelig!

Grunnen er nok sladdede bilder fra photoshoots, som har ligget på nett tidligere. Ingen vits å ta nye bilder til å ha i annonsen da.

Hva er poenget med skjøtingen? Slippe avgifter på import? Trodde ikke dette var lov, men det var kanskje andre regler når denne ble godkjent?

Er en "enkel" måte å bygge om på :P Slipper avgifter da den er krysset med en norsk en.

Skrevet
Noen som kan finne pris på denne delen: "18302185801", hos GS?

Danke!

GS suger på søk på org. delenr. da de baserer søk på GS internnr. Fant den på Schmiedmann til 5372,- da.

Skrevet
Politiet på døren, måtte få lappen min før de ville gå.. Prikksystemet er noe hærk!

Hva har du gjort nå? :P

Skrevet

Jepp, tydeligvis.. Kom helt uanmeldt på døren og ventet i bilen til jeg hadde kommet hjem. Klokken var da 22 om kvelden..

Jeg har jo visst om det, fikk varselbrev i posten etter jeg ble tatt i snittmåling i mars eller noe sånt. Ble tatt i fotoboks for ca 1mnd siden og fikk da siste spikeren i kisten+to ekstra.

Noen som har har peiling på når jeg kan forvente å få den igjen?

Jeg såg egentlig ikke noe poeng i å ikke samtykke. Alle gangne jeg har blitt tatt i laser, snittmåling etc har jeg alltid sjekket kalibreringsbeviser etc før samtykke. Men nå sist i fotoboks. De kan man lissom ikke argumentere med?

Er ganske leit (og min egen skyld) da jeg kjører 25000km i året og er avhengig av bil i jobb, og til/fra pga dårlig bussforbindelse.. "Håper" bare at dama er sykemeldt til jeg får lappen igjen..:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...