Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Survival of the sickest...

[ Bilde ]

Kult?

Hmm.. så om kjærringa oppdager at jeg står på plenen og glor i været midt på natta, er det altså en juniormakk som styrer hjernen min? Det suger jo..

Skrevet
Reiser til Stavanger i morra :) så da får jeg testa Mini`n på en ordentlig langtur! bare å tute å vinke/blinke om det skulle være noen som kjenner meg igjen :)

Da får du dra innom han tullingen i stavanger som ikke vil sende felgene til 316 da ;) skremme han :D

Skrevet

Ja takk! ;) Det kan du få lov til å gjøre. Når vi først er inne på den saken, så skal han liksom betale for seg i dag, for... Tja... Snart tiende gang... Han innrømte for en ukes tid siden at han bare hadde drevet med bullshit, og prioritert å grille brasiliansk indrefilèt fremfor å betale meg penger. Men i dag får han visst nok lønn og har lovet å betale meg, uten at jeg tror det skjer! :roll:

Skrevet
Ååå joda..fikk levert gressplen på døra...nok å henge fingrene i nå vettu ;)

No offence, men jeg kunne tenkt meg å sett deg som gartner wicky! :lol:

Pissregner her så jeg ble litt lat...pluss nordlendingene sendte meg inn igjen siden jeg var ubrukelig... :P

Skrevet
Hva kunne man brukt datamaskin til i

4. Til Napoleonskrigene (ca 1800).

Kommunikasjon, planlegging ++

5. Til den industrielle revolusjon i 1850

Design, maskinutvikling ++

6. Til den annen verdenskrig (1939-1945)

Kommunikasjon, planlegging, våpenteknologi ++

??? Står helt fast...

Skrevet
Han burde straffes!

Han har nådd nøye høyder... Begynt med sånne småtrusler... For eks" Jeg er på trening nå, så jeg kan ikke betale deg. Det er forresten MMA trening, så du vet det..."

Også har han bedt meg slutte å få andre til å plage han for meg, dvs at jeg har fått noen andre til å mase om når han skal betale meg osv... Hvis ikke de sluttet med det, så ble de et problem for han, og problemer kvitter han seg med! :applause:

Skrevet

Hvis han fortsetter med disse dumme mma-truslene så skal jeg spørre om han har hørt om Håkon Foss. Han er nemlig kollegaen min... Bare så han vet det, liksom... ;)!

Skrevet
Han burde straffes!

Han har nådd nøye høyder... Begynt med sånne småtrusler... For eks" Jeg er på trening nå, så jeg kan ikke betale deg. Det er forresten MMA trening, så du vet det..."

Også har han bedt meg slutte å få andre til å plage han for meg, dvs at jeg har fått noen andre til å mase om når han skal betale meg osv... Hvis ikke de sluttet med det, så ble de et problem for han, og problemer kvitter han seg med! :applause:

Haha xD synes han har nådd en ny bunn eller hva man skal kalle det, han synker jo bare lavere og lavere! :o

Skrevet

Det hadde jo vært trivelig hvis du hadde gjort! ;) Han skal møte et bimmersmedlem kl 18 i dag og betale for seg. Men dette er LANGT i fra første gang han har sagt han skal gjøre, så jeg har ingen forhåpninger.

Skrevet
Hvis han fortsetter med disse dumme mma-truslene så skal jeg spørre om han har hørt om Håkon Foss. Han er nemlig kollegaen min... Bare så han vet det, liksom... ;)!

Men hvis han truer deg, så kan du jo bare gå til politiet? For en dust.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...