-Erik- Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 bare å røske ut interiøret det er ikke så altfor mye jobb, så det klarer du nok på en kveld, og såklart finne feil og montere igjen. men vil anbefale deg å la gulvteppet tørke, om det skal være der "fuktigheten" ligger! Er det touringen du skal bygge m5 av?
Tzunami Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 nei nei blir bruksbil det kjøper meg en sedan når jeg har m5'n i boks
haybimmsen Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 bare å røske ut interiøret det er ikke så altfor mye jobb, så det klarer du nok på en kveld, og såklart finne feil og montere igjen. men vil anbefale deg å la gulvteppet tørke, om det skal være der "fuktigheten" ligger! off.. håpe det er kanelen som er full..
RS-Heggem Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Noen som har verktøy til deling av splitfelger? Oz.
Dirty Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 bare å røske ut interiøret det er ikke så altfor mye jobb, så det klarer du nok på en kveld, og såklart finne feil og montere igjen. men vil anbefale deg å la gulvteppet tørke, om det skal være der "fuktigheten" ligger! off.. håpe det er kanelen som er full.. Inn bak sikringsboksen også, så renner det ned bak tepppet, standard på sedan
-Erik- Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 nei nei blir bruksbil det kjøper meg en sedan når jeg har m5'n i boks Lettere å godkjenne sedan sikkert, men hadde vært artig med en hel-lav m5 touring da
Tzunami Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Haddet det ja! har såklart planene klare for den også, men vil ha den som diesel, da det er bruksbilen, men kanskje jeg skal få tak i en v8 diesel montro?
-Erik- Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Haddet det ja! har såklart planene klare for den også, men vil ha den som diesel, da det er bruksbilen, men kanskje jeg skal få tak i en v8 diesel montro? Hehe, noe ikke alle har ihvertfall :)
Tzunami Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 montro om det kan bli godkjent? hadde vært kult å ha v8 i alt av kjøretøy biler, dirtbike/triken, og en båt etterhvert? edit: må se å få brukt opp litt penger snart, altfor mye på konto nå, så tanker og idèer svirrer fritt xD
Thewiz Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Noen som har tips til å skru av topplageret foran på e36? Sist jeg gjorde det lagde jeg meg eget verktøy for dette. Tok å sveisa en stang til en 16" nøkkel, men finnes det noen spesialverktøy man kan få kjøpt til dette eller har noen noe tips? Noen som vet?
RS-Heggem Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Haddet det ja! har såklart planene klare for den også, men vil ha den som diesel, da det er bruksbilen, men kanskje jeg skal få tak i en v8 diesel montro? Jeg kan selge deg komplett motor og gear. 162000.
Matz Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Noen norske nettbutikker (eller fysiske butikker) man får kjøpt sånn Lamin-X sot til frontlykter?
Thewiz Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Ja. GS har dette. De har nettbutikk, samt at de har butikker i Oslo, Trondheim og sikkert noen andre plasser
Matz Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Nå er jeg så uheldig at jeg kjører en Golf MKV for tiden, og ikke en BMW lengre.
Thewiz Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Du kan vel fortsatt handle lyktefilm der, selv om du ikke har bmw.
Anbefalte innlegg