Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
bare å røske ut interiøret det ;) er ikke så altfor mye jobb, så det klarer du nok på en kveld, og såklart finne feil og montere igjen. men vil anbefale deg å la gulvteppet tørke, om det skal være der "fuktigheten" ligger!

Er det touringen du skal bygge m5 av? :)

Skrevet
bare å røske ut interiøret det ;) er ikke så altfor mye jobb, så det klarer du nok på en kveld, og såklart finne feil og montere igjen. men vil anbefale deg å la gulvteppet tørke, om det skal være der "fuktigheten" ligger!

off.. håpe det er kanelen som er full.. :shock:

Skrevet

off.. håpe det er kanelen som er full.. :shock:

Inn bak sikringsboksen også, så renner det ned bak tepppet, standard på sedan

Skrevet
nei nei ;) blir bruksbil det :) kjøper meg en sedan når jeg har m5'n i boks ;)

Lettere å godkjenne sedan sikkert, men hadde vært artig med en hel-lav m5 touring da :D

Skrevet

Haddet det ja! ;) har såklart planene klare for den også, men vil ha den som diesel, da det er bruksbilen, men kanskje jeg skal få tak i en v8 diesel montro? :P

Skrevet
Haddet det ja! ;) har såklart planene klare for den også, men vil ha den som diesel, da det er bruksbilen, men kanskje jeg skal få tak i en v8 diesel montro? :P

Hehe, noe ikke alle har ihvertfall :) :)

Skrevet

montro om det kan bli godkjent? :P hadde vært kult å ha v8 i alt av kjøretøy ;) biler, dirtbike/triken, og en båt etterhvert? ;):P

edit: må se å få brukt opp litt penger snart, altfor mye på konto nå, så tanker og idèer svirrer fritt xD

Skrevet
Noen som har tips til å skru av topplageret foran på e36? Sist jeg gjorde det lagde jeg meg eget verktøy for dette. Tok å sveisa en stang til en 16" nøkkel, men finnes det noen spesialverktøy man kan få kjøpt til dette eller har noen noe tips? :)

Noen som vet? :)

Skrevet

Jeg kan selge deg komplett motor og gear. 162000.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...