asv Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Larsinnj: God musikk er rettogslett god musikk, da har sjanger lite å si. Musikk skal formidle noe, treffe ettellerannet litt halvømt punkt langt inne i sjela. Country og danseband er i mine øyne litt sjeleløse sjangre, dermed utgår de med høye kneløft her i gården og. Jeg mener ikke å tråkke på noens tær nå altså! Noen liker mora, andre liker mormora Nå er jeg stort sett altspisende når det kommer til musikk, men techno (og lignende) samt danseband utgår for min del.. Men er det noe jeg ikke tenker på når jeg tenker metal så er det jaggu meg tekster som formidler noe.. Jeg hører mye på country, mye pga de fantastiske tekstene. Noe sier meg at du sikkert nok har hørt på de "standard" populære country artistene som enhver bygdeidiot forguder.. Bare gi meg et gi meg et hint så skal jeg sende deg dype sanger i bøtter og spann på irc EDIT:
FredrikE24 Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Hører på musikk rundt 5-6 timer hver dag, og det er alt mulig jeg velger utifra mine lister på Spotify mens jeg regner matte(studerer). Om jeg ikke gjør det så snurrer jeg igang vinylen Har invistert titusenvis i stereo så det må jo brukes!
S.Hafsmo Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Lyd er viktig. Legger heller pengene i anlegget enn i TV'n. Nå fikk jeg just melding fra kjærringa. Hun havnet i kollonnekjøring igjennom en tunnell, og når hun skulle begynne å kjøre gasset hun bare i den tro at den sto i Drive, men dessverre sto den i Park. Da ble hun selvfølgelig stressa, og så snart hun merket at den sto i Parkt, dro hu den rett i Drive, samtidig som hun holdt inne både gass og brems (En veldig rar ting å gjøre). Resultate var visstnok en særdeles røykfyllt burnout og bånn gass inn i tunnellen. Imponerende at girkassen overlevde. Tipper imidlertid på at levetiden er noget redusert. Heldigvis var det bare Blazeren.
Jordfræsar Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 @frææææsarn.. Har du funnet pris på Performance æksos? Ich habe. Men ingen som har funnet fra GS ennå. Remus er på 4 tusen. Performance er 4800 ish fra schmied med rabatos. Fra tyskland ligger performance på 3800 ish ferdig frakta og momsa! (Men skal høre om de kan fjerne mva til sending til norge.) Har ikke lyst til å betale tysk + norsk mva... @nytern: Jeg bryr meg ikke om lyden, men at det ser bra ut og godkjent! Har jo kun diesel purke.
haybimmsen Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Deilig å montere org eksos, fikk Anna fartsfølelse har fått bråkeeksos litt opp i halsen :s
hylle Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 hvem andre her har fz-50? Nå har jeg 3 stk!
Jordfræsar Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Deilig å montere org eksos, fikk Anna fartsfølelse har fått bråkeeksos litt opp i halsen :s Bråkeeksos aka rånereksos?
Kjexx Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Jeg skrudde av råneeksosen på e38`n rimelig kjapt og..
haybimmsen Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Hadde scorpion på den, frem til for en time siden, Dritlei av masse lyd å ingen fart.. : D
hylle Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Selge en fz til meg hylle? Skal faktisk selge en av dem., Kan gi lyd etterhvert
Jordfræsar Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Hadde scorpion på den, frem til for en time siden, Dritlei av masse lyd å ingen fart.. : D Haha, synes jeg ser deg flytte deg 1m og lyden tilsier 100m
Kjexx Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Ja gjør det hylle. Får vel plass til den i kofferten på 7er`n..
haybimmsen Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Japp, stemme det! Deilig med gurgling nedover bybakken en sein lørdagskveld, men nå var det nåkk for ei stund!
asv Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Jeg har faktisk en fz stående.. i litt for mange deler Må leke puslespill å få satt den sammen en gang...
Anbefalte innlegg