Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kødder ikke nei. Satt helt i mine egne tanker og kikka rett frem. Helt plutselig var det noe i øyekroken som fikk meg til å flytte blikket omtrent 45 grader til siden, og der så jeg det. Håper det kommer noe i avisen om flere observasjoner så jeg ikke er tullete alene :lol:

Skrevet

Jeg har faktisk sett noe UFO liknende selv i mine yngre dager, jeg ble etterhvert forklart at det vi så kunne forklares som et "kulelyn" og viste seg som en glødene kule som bare sakte svevde innover verandaen og forsvant over hustaket. Hele familien så dette, altså ikke bare meg. ;)

Er vist "normalt" enkelte steder i Norge.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ball_lightning

Skrevet

Har opplevd både spøkelse før også, Markus. Bodde i et gammelt hus på jobb, sammen med to kollegaer... Det var et toetasjes hus som tilhørte et vertshus. Alt hadde vært en gammel gård før og huset vi bodde i var hovedhuset. Hørte helt ville lyder fra andreetasje hele natta, sånn lyder som kommer da du drar møbler over gulvet. Kollegaen min banka og hamra i taket fordi han ble dritlei, og bikkja til min andre kollega knurra og kikka mot døra. Dagen etter klagde vi på de som bodde i andre etasje, men der bodde det jo selvfølgelig ingen... Hehehehe, derimot var det velkjent at det spøkte der.

Skrevet
Så mange flyvende tallerkner jeg og en kveld da kjerringa gikk bananas....

:lol:

I tilsvarende sammenheng har jeg faktisk sett flygende kasseroller (fulle av ris).

Skrevet
Har opplevd både spøkelse før også, Markus. Bodde i et gammelt hus på jobb, sammen med to kollegaer... Det var et toetasjes hus som tilhørte et vertshus..

Nå må du ikke dra den for langt da, vi er ikke TV Norge Fem! :lol:

Jeg bodde noen mnd i et gammalt gårdshus, og det knirker GREIT mye ï slike bygninger. Men som sagt, UFO-observasjoner skal jeg ikke krangle på :wink: høhø

Skrevet
Har opplevd både spøkelse før også, Markus. Bodde i et gammelt hus på jobb, sammen med to kollegaer... Det var et toetasjes hus som tilhørte et vertshus. Alt hadde vært en gammel gård før og huset vi bodde i var hovedhuset. Hørte helt ville lyder fra andreetasje hele natta, sånn lyder som kommer da du drar møbler over gulvet. Kollegaen min banka og hamra i taket fordi han ble dritlei, og bikkja til min andre kollega knurra og kikka mot døra. Dagen etter klagde vi på de som bodde i andre etasje, men der bodde det jo selvfølgelig ingen... Hehehehe, derimot var det velkjent at det spøkte der.

Sånn er det til tider i huset midt når jeg er alene :P En som tok selvmord på rommet midt for noen år siden :shock:

Hører stadig vekk selv fotskritt og dunk flere steder i huset... Skummelt :/

Skrevet

Nei nei, jeg kødder ikke. Det er ikke snakk om små lyder som kan misforståes i det hele tatt. Det var ordentlig harde og tunge lyder, som når du drar et tungt møbel over gulvet.

Skrevet
Så mange flyvende tallerkner jeg og en kveld da kjerringa gikk bananas....

:lol:

I tilsvarende sammenheng har jeg faktisk sett flygende kasseroller (fulle av ris).

Ingenting er som litt familieidyll :lol:

Skrevet

Når vi først er inne på temaet så kan også nevne at en tur innom de nedlagte lokalene på Lier mentalsykehus er ikke til å spøke med!

Tok noen bilder på kvelden der i høst, og til all overraskelse så ser man i det ene vinduet en tydelig skikkelse av et menneske! :shock:

Fytti helvete har aldri skvetti så mye! Skal se om jeg får leita det fram og lagt det ut :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...