noekult Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Gratulerer a lærlingen Får lyst til å trappe opp konejakta når jeg leser slikt Pakistansk/muslimsk kulturminister utnevnt i Norge i dag. Breivik døde vel litt nå. Ser at mange er i harnisk på kommentarfeltene
wicky124 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 har termin i slutten av februar.. blir morsom sommer! vi får ta turer i parken med unga uten damene våre... og over til noe...artig...WTF?! Operasjonssentralen@oslopolitiops Stolmakergt, mann i rullestol bryter seg inn i bil, ruller fra stedet i stor fart pågrepet av politiet etter kort tid, mann og stol i arrest
wicky124 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Operasjonssentralen@oslopolitiops Stolmakergt, pågrepne hadde stjålet rullestolen , vekter bistår oss med å levere den tilbake til eier, kjørt arrest, anm
knut_olestad Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 "Det er ikke antall hestkrefter som gir utslag på ulykkesstatistikken, men design. MC-er med R-design (racing-design)er mer ulykkesutsatt, uansett motoreffekt. Bildet viser en BMW R 1200 GS" http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10069183 Ehm.. Ja ok..
StianA Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 skal alle plutselig bli pappa her nå eller? Passer bra at den nye 3 serie touringen ble lansert i går da?
wicky124 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Var lissom kult så lenge det bare var meg..nå skal alle slenge seg på trenden... haha er forresten tilbud på barnestol med fast base på babyshop til 2499...
StianA Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Var lissom kult så lenge det bare var meg..nå skal alle slenge seg på trenden... haha er forresten tilbud på barnestol med fast base på babyshop til 2499... Ha ha den mest krevende og dyreste trenden jeg har hørt om
Jørgen Lie Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 ikke hverdag jeg får over 45 likes på en status.. men så er det heller ikke hver dag man forteller at man skal bli pappa Gratulerer!!! Så herlig.. Jeg vil også ha en liten krabat snart.. Må ta meg en peptalk med dama etterhvert Føre slekten videre er viktig!
wicky124 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 nettop...fuck stance og motortrim... nye bimmers-trenden er baby-on-board skilt
Tzunami Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Fuck det a skal man først ha unge så må man ha en stanca familiebil!
noekult Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Var lissom kult så lenge det bare var meg..nå skal alle slenge seg på trenden... haha er forresten tilbud på barnestol med fast base på babyshop til 2499... Ha ha den mest krevende og dyreste trenden jeg har hørt om Hehe Blir 28 om et par uker. Har jo for det meste venner på lik alder. Forlovelser, ektemål og kids skjer så ofte i kretsen nå at det nesten har blitt hverdags. Men merker at folk utafor de største byene i Norge oftere får unger mye tidligere (23-26 år) vs oss i byene (28-30).
Thewiz Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Jørgen! Du har jo MC lappen så kanskje du har hørt noe. De endrer reglene nå fra 2013. Da blir det innført en ny MC klasse (A2) og de høyner aldersgrensen til 24 for tung sykkel. Jeg tok lappen nå for 1 mnd siden var det vel. Dette blir ikke et problem for meg? Loven har vel ikke tilbakevirkende kraft så vidt jeg vet. Jeg er 22 år, så derfor jeg lurer ^^
Robkill Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Operasjonssentralen@oslopolitiops Stolmakergt, pågrepne hadde stjålet rullestolen , vekter bistår oss med å levere den tilbake til eier, kjørt arrest, anm http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10069165
knut_olestad Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 nettop...fuck stance og motortrim... nye bimmers-trenden er baby-on-board skilt Av hensyn til "sarte" sjeler så velger jeg linke fremfor å legge ut bildet http://www.fastjoker.com/funnypic/baby_on_board.jpg
wicky124 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 nettop...fuck stance og motortrim... nye bimmers-trenden er baby-on-board skilt Av hensyn til "sarte" sjeler så velger jeg linke fremfor å legge ut bildet http://www.fastjoker.com/funnypic/baby_on_board.jpg du er på min hat liste nå...
Anbefalte innlegg