Tzunami Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Man ser jo at mange biler i m-kategorien er overpriset, da mange har ligget der lenge! noen burde researche litt bedre når de skal legge ut bil for salg
wicky124 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Men jeg derimot, er klar for å kjøpe meg en lunch-kebab... Men er usikker... jeg burde ikke... men jeg føler at jeg har ett behov idag siden det er så dårlig vær... Men kanskje jeg skal være sterk i min overbevisning om at jeg eeeegentlig ikke trenger kebab... Men så kommer den snikende sulten og forvirrer meg...og gjør at jeg har lyst på kebab... og en iskald cola... Og ikke knekkebrød med makrell.. men så tenker jeg...er det lurt å bruke 100kr på kebab til ett måltid når folk i afrika sulter? de har ikke råd til rent vann mens jeg bruker penger på cola.. Men så tenker jeg at alle problemene kunne vært løst om de ikke hadde sex konstant og lagde barn som noen gale kaniner.. De burde lære seg kroppsbeherskelse... og vite at "har du ikke mat og penger, ikke lag barn"... SÅ egentlig er det dems egen feil at de sliter på den måten de sliter på... Og jeg burde jo ikke straffes for at jeg ikke har slike problemer... så egentlig burde jeg kjøpt meg kebab... Men så er det dette med fedmehysteriet... Han derre tjukke pitbull-terje og trenings jaquessen... ikke at jeg bryr meg... jeg...hmm... Ble knekkebrød og makrell.. Kona blanda seg inn...
Tzunami Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 jeg rakk å kjøpe sjokoladeboller i går kveld eller ble med daim da har 2 liggende igjen hjemme, slenge de i micro'n når jeg kommer hjem, så er de gode som gull! gleder meg
-Erik- Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Men jeg derimot, er klar for å kjøpe meg en lunch-kebab... Men er usikker... jeg burde ikke... men jeg føler at jeg har ett behov idag siden det er så dårlig vær... Men kanskje jeg skal være sterk i min overbevisning om at jeg eeeegentlig ikke trenger kebab... Men så kommer den snikende sulten og forvirrer meg...og gjør at jeg har lyst på kebab... og en iskald cola... Og ikke knekkebrød med makrell.. men så tenker jeg...er det lurt å bruke 100kr på kebab til ett måltid når folk i afrika sulter? de har ikke råd til rent vann mens jeg bruker penger på cola.. Men så tenker jeg at alle problemene kunne vært løst om de ikke hadde sex konstant og lagde barn som noen gale kaniner.. De burde lære seg kroppsbeherskelse... og vite at "har du ikke mat og penger, ikke lag barn"... SÅ egentlig er det dems egen feil at de sliter på den måten de sliter på... Og jeg burde jo ikke straffes for at jeg ikke har slike problemer... så egentlig burde jeg kjøpt meg kebab... Men så er det dette med fedmehysteriet... Han derre tjukke pitbull-terje og trenings jaquessen... ikke at jeg bryr meg... jeg...hmm... Ble knekkebrød og makrell.. Kona blanda seg inn... Got some issues? Men når du nevner det.. Kjenner jeg er sulten
wicky124 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Nei ikke issues... bare mangel på ork til å faktisk utføre arbeidet jeg er betalt for å gjøre..
-Erik- Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Nei ikke issues... bare mangel på ork til å faktisk utføre arbeidet jeg er betalt for å gjøre.. Får ta kebab i mårra da Og ikke skrive hvor kona kan stoppe deg
wicky124 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 tror hun har sånn spionsatelitt over meg..hmm... jeg spiser knekkis...
Dirty Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Skal av å handle kebab til lunsj straks, blir en rullebabb Frista så sykt når du nevnte det
wicky124 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 rull er bare tull!! blir så mye griseri atte...
haybimmsen Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 E kjøpte litago bolle idag tidlig, lakt i sola i firmabilen.. Gledings!
RS-Heggem Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 De bruker sånne "stikk" på valdresflya og sognefjellet iallefall.
316 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Haaaaau... Du hakke vinterdekk du har du vel?
Anbefalte innlegg