Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror ikke det der er noe farlig. Det er i hvert fall lett å se da! Blitt noe veteran på deg enda Lærling? :)

hehe, nei har ikke det.. har 3 biler nå og 2 av de skal selges.. må jo ha familiebil nå, så mtp på veteran, må nok det vente litt.. tror jeg :P

Skrevet
Tror ikke det der er noe farlig. Det er i hvert fall lett å se da! Blitt noe veteran på deg enda Lærling? :)

hehe, nei har ikke det.. har 3 biler nå og 2 av de skal selges.. må jo ha familiebil nå, så mtp på veteran, må nok det vente litt.. tror jeg :P

Veteran firmabil da? En VW T2 med Porsche motor?

4017941650_2b648c8017_o.jpg

:mrgreen:

Skrevet

Finnes det to forskjellige plasseringer av oljetrykksbrytere på m30? På min tror jeg den er bak på motoren under ekspansjonstanken, på etk hos gsbildeler er den ved oljefilteret.

Skrevet
Flytt hit! Her har vi ordentlig vinterføre :)

Kommer! Noen som brøytet på vannet, med mulighet for isbake kjøring på vinteren også?

I område her er det i hvert fall to faste vann hvor man kan herje! :D

Skrevet
Flytt hit! Her har vi ordentlig vinterføre :)

Kommer! Noen som brøytet på vannet, med mulighet for isbake kjøring på vinteren også?

I område her er det i hvert fall to faste vann hvor man kan herje! :D

*rett på finn å se etter bolig/småbruk :P *

Skrevet

Veteran firmabil da? En VW T2 med Porsche motor?

[ Bilde ]

:mrgreen:

kunne gjerne hatt en slik! er veldig svak for luftkjølt VW!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...