Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det mellom otta-stryn?

Samme tanke slo meg! Ikke at jeg ville kjørt over der nå om jeg skulle til Ålesund :)

Dagens lekse.. Ikke stol på GPS'en! Den ville ha oss opp E16 til Fagernes og videre over fløya, dette tok 11-12 timer inkludert pauser.

På vei hjemover kjørte vi E136/E6 og kortet ned 3-4 timer med kun et par kjappe bensinstopp.

Har du ikke sjønt det enda? :P hvis du kjører nordover langs e6, så vil gps'er ha deg over folldal istedetfor å følge e6'n mot opp dombås og oppdal.. best å stole på veiskiltingen hvis man ikke er kjent ;)

Skrevet

hvis alle 3 viser "lettere vei" over fjellet og gjennom skogen, så kjører du fortsatt feil, om du ikke har wicky-superpowerveiviser da xD

Skrevet

ser alltid over kjørestrekning og planlegger langturene.. aldri endt opp feil eller på en lenger rute...jeg er jo superkul så er sikkert derfor jeg klarer meg så bra...

Skrevet
Tenkte bare å spørre fort her før jeg tar kvelden...

Noen som har peiling på om det er forskjell på front dempere på E39 sedan og touring ?

De er like. Det er såvidt jeg kan huske levert forskjellige dempere til de ulike motoralternativene da.

Skrevet
Hmm, det klinger mer riktig! Glem innlegget mitt[<7b], garantert jeg som er ute og tråkker i bæsj nå, beklager!

Det var nok en e9 ja:)

VELKOMMEN TILBAKE Noekult! :D:D:D

Tusen takk Erik :)

Fått tips om et verksted som kan fikse rust på BMWen til visstnok god pris. Begynte å bli stygt på ene kanalen etter vintern i fjor, og jeg vurderte sterkt å bare selge bilen slik den var...

o01jrzwgozc76xmjn3k1.jpg

Men kom hjem, og det første jeg gjorde i det jeg hadde gått ut døra var å ta en kjøretur og da ble jeg helt mo i knærne - glad i bilen min... :') - startet på første forsøk etter 3 uker og!

I dag er det CRXen som skal få gjennomgå!

Denne er forøvrig bra:

06qFl.jpg

Skrevet
Du får selge den e28n til meg.

hehe masse lapper her også blææ

lapper er noe dritt, virker som halve telemark skal ha office 365 og backup jo :P

Skrevet

setter postitlapper i hodet istedet jeg ;) problemet er at der forsvinner de somregel før jeg får gjort det ... lider vel av for tidlig hukommelsestap eller noe xD

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...