Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

setter postitlapper i hodet istedet jeg ;) problemet er at der forsvinner de somregel før jeg får gjort det ... lider vel av for tidlig hukommelsestap eller noe xD

Gjorde dette selv men måtte gi opp da det stadig ringte kunder som lurte på om jeg hadde glemt de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

setter postitlapper i hodet istedet jeg ;) problemet er at der forsvinner de somregel før jeg får gjort det ... lider vel av for tidlig hukommelsestap eller noe xD

Gjorde dette selv men måtte gi opp da det stadig ringte kunder som lurte på om jeg hadde glemt de :P

Haha :P ja ser den ;) har pc-systemer som husker på kunder her, men det feiler iblant det også gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evernote er meget bra til notater, men litt nysgjerrig på hvorfor et slikt software-selskap skal ha alle mulige urelevante og sensitive tillatelser når man laster ned appen (på Android, hvertfall, vet ikke hvordan det fungerer på iPhone).

Jeg bruker forøvrig List Master Pro (Android) til "gjøremål" lister. Veldig enkelt å bruke, veldig oversiktlig og raskt også, samt at en kan eksportere backup-fil til Dropbox... Skulle ønske programmet hadde automatisk synk som Evernote, dog...

Du får selge den e28n til meg.

Å ja? Du byr 5000? ;)

Edit; Forøvrig veldig interessant hvor mange som er hypp på å kjøpe CRXen av meg etter prøvekjøring :mrgreen: Får tilbud av hver 2. person som tester bilen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mellom otta-stryn?

Samme tanke slo meg! Ikke at jeg ville kjørt over der nå om jeg skulle til Ålesund :)

Dagens lekse.. Ikke stol på GPS'en! Den ville ha oss opp E16 til Fagernes og videre over fløya, dette tok 11-12 timer inkludert pauser.

På vei hjemover kjørte vi E136/E6 og kortet ned 3-4 timer med kun et par kjappe bensinstopp.

Bildet er fra Valdresfløya, kjørte inn i snøvær på beito som kort tid etter økte betraktelig. Byttet til vinterdekk framme og fortsatte med blanke sommerdekk bak. :) Var en smule glatt når jeg kjørte opp fløya med sjuern, men det gikk på håret! :P

Om det var dere jeg så utafor volda og dere har kjørt e136 via åndalsnes har dere kjørt en serriøs omvei :P

lilla 200sx med gullfelger og en brun e38? :wink:

dere skulle kjørt volda-stryn-otta :) spart tid og km :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 uker tror jeg.. Var på 3d med lyd/bilder og video..tøft egentlig..Men vi var på sånn privat klinikk i uke 9 og 13.. På rikshospitalet ble jeg skuffa...gammalt utstyr og sure ansatte mens de private var imøtekommende med masse fancy utstyr og generelt en mye hyggeligere atmosfære..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...