haybimmsen Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 E skikkelig gira på 2,8 med Ditta kittet der, ic har e også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 kjør på med kompressor, så når du er lei bytter du motor da har du godt over det de fleste med m3 har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Høres alltid så fornuftig ut XD ja får jobbe noen mnd til. Vurdera å flytte ut med :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 skal flytte ut snart jeg og, men kjenner jeg meg rett blir jeg vel boende der jeg bor en stund til leier aneks hos mor og far, men bor jo for meg selv sånnsett da, så er ganske deilig men bil koster, og iallefall hvis man skal ha det litt morro i tillegg! tømmer jo kontoen min om 2 dager, så er ikke ukjent det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hente M5 da? Blir grymt.. Når du har M5'en på tunet, blir det å kjøpe inn en billig E39 520-523 å bygge om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hater folk som ligger 5-7-10kmt/t under fartsgrensen, og har ujevn kjøring.. Gasser, slakker opp, gasser, skakker opp HELE tiden!!!! Skaper irritasjon, farlige forbikjøringer osv!!! Hater ferger.. Hater folk som skal kaste seg uti veien/inn i køa, for så å kjøre enda saktere enn det bilen(e) bak gjør.. Hva er vitsen!?? Tror du at du kjører så fort at du MÅ kaste deg uti veien, men plutselig så samles det en rekke biler bak deg??? DET ER SÅ MYE UDUGELIGE FOLK I TRAFIKKEN!!!! Takk for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Offa x) jeg har hele nede etg, men det blir jo bare dyrere å dyrere å kunne seg ut på markedet ja du skal hente bil ? Blir råååt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Lurer på å dra hjem..kjedelig på facebook og twitter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 jepp, gleder meg men gruer meg til å gi slipp på så mye penger fra og med mandag ettermiddag må jeg leve på vann og firstprice-brød, og kanskje unne meg litt nudler om jeg er heldig skal hente en billig e39 ja, så skal begynne å ringe litt nå tenkte jeg har funnet et par aktuelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hater folk som ligger 5-7-10kmt/t under fartsgrensen, og har ujevn kjøring.. Gasser, slakker opp, gasser, skakker opp HELE tiden!!!! Skaper irritasjon, farlige forbikjøringer osv!!!Hater ferger.. Hater folk som skal kaste seg uti veien/inn i køa, for så å kjøre enda saktere enn det bilen(e) bak gjør.. Hva er vitsen!?? Tror du at du kjører så fort at du MÅ kaste deg uti veien, men plutselig så samles det en rekke biler bak deg??? DET ER SÅ MYE UDUGELIGE FOLK I TRAFIKKEN!!!! Takk for meg Hahaha Du har hatt en av de dagene ja.... kjenner til dem! Hadde en slik en dag her om dagen i sandvika. Men det som skjedde meg var at i løpet av en 15 minutters biltur i sandvika og omegn så holdte folk på å kræsje i meg på 5 forskjellige rundkjøringer, når DE hadde vikeplikt...! Jeg har automatisk refleks at jeg enten gasser på og at de bråbremser eller at jeg bråbremser og tuter og flasher dem som bare det med lys...! Skulle vært en regel at man måtte ta teori og oppkjøring hvert 10 år for 2000kr eller noe, folk kan IKKE kjøre. Når vi er inne på temaet. KUN i Norge skjønner ikke folk at venstrefeltet er et FORBI-Kjøringsfelt og ikke et kjørefelt....! I fjort kjørte jeg gjennom hele svergie, dannmark, tyskland, frankrike og spania, og ikke snakk om at noen ''bosatte'' seg på venstre feltet.., utenom nordmenn som var på bilferietur, som ikke skjønte dritt når man flasha dem med masse lys før dem fikk fingern ut av ræva og fløtta på seg. Unntaket var vell tyskland for der får du bot av politiet om du blir lenge i venste feltet uten å kjøre forbi biler og at du er vesentlig tregere enn de bak deg, + at du mest sannsynlig skaper kollisjon når det er fri fartssone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Er ikke du "afrikaner" i trafikken? lurer på hvorfor alle skal kræsje med deg..sikkert fordi du ikke kan kjøre bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Er ikke du "afrikaner" i trafikken? lurer på hvorfor alle skal kræsje med deg..sikkert fordi du ikke kan kjøre bil... absolutt ikke, jeg kjører meget bra bil i trafikken! Kan alle reglene og følger så og si alle utenom fartsgrensa... jeg blinker av og til inn men alltid ut av hver rundkjøring, blinker ved hver sving, etc. så har aldri kommet i en situasjon der jeg nesten traff noen og det var min skyld, utenom engang på e18 da det plutselig ble kø og jeg så på cd spillern, så klinte inn bremsene og stoppe 30-40 cm fra bakfangeren på bilen foran.. annet en det er jeg god i trafikken Har mye å lære når det gjelder banekjøring da... EDIT: kjørte som en afrikaner da jeg kjørte bil i marokko, men der må du det, ellers krasjer du eller blir krasja i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Så egentlig kan du ikke kjøre bil? stakkars deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 rolig nå wickster, kan kjøre meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 skavvi kappkjøre eller? jeg har pelskåpe...ikke kødd med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg