Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hæ? Fikk du ikke servert saus med fittesaft da du var liten?

fittesaft i glasset og kukost på brødskiva!

ÅÅh, ja. Gode gamle dager. Hvis brødet ble tørt dyppet vi det i urin og ristet det etterpå. Da ble det så saftig atte.

Skrevet
ofte når det er trafikerte veier på østlandet iallefall, så lønner det seg å holde seg i høyre felt! :o da er det noe galt..

Fra skøyen opp til Asker, er det bare å legge seg på Høyrefeltet når det er trafikk! 8)

Skrevet
Da gikk E34en igjennom EU kontrollen også, klar for mange nye mil på veien :D

Gratulerer! Fikk du anmerkninger før godkjenninga eller gikk den rett gjennom?

Skrevet
Hater folk som ligger 5-7-10kmt/t under fartsgrensen, og har ujevn kjøring.. Gasser, slakker opp, gasser, skakker opp HELE tiden!!!! Skaper irritasjon, farlige forbikjøringer osv!!!

Hater ferger..

Hater folk som skal kaste seg uti veien/inn i køa, for så å kjøre enda saktere enn det bilen(e) bak gjør.. Hva er vitsen!?? Tror du at du kjører så fort at du MÅ kaste deg uti veien, men plutselig så samles det en rekke biler bak deg???

DET ER SÅ MYE UDUGELIGE FOLK I TRAFIKKEN!!!!

Takk for meg

Hvor jobber du a Jørgen? :)

Skrevet
Hater folk som ligger 5-7-10kmt/t under fartsgrensen, og har ujevn kjøring.. Gasser, slakker opp, gasser, skakker opp HELE tiden!!!! Skaper irritasjon, farlige forbikjøringer osv!!!

Hater ferger..

Hater folk som skal kaste seg uti veien/inn i køa, for så å kjøre enda saktere enn det bilen(e) bak gjør.. Hva er vitsen!?? Tror du at du kjører så fort at du MÅ kaste deg uti veien, men plutselig så samles det en rekke biler bak deg???

DET ER SÅ MYE UDUGELIGE FOLK I TRAFIKKEN!!!!

Takk for meg

Hvor jobber du a Jørgen? :)

Jobber som maskinist på fiskebåt :)

Skrevet

Ja, var det ikke det ja kanskje? Brude sier meg noe i alle fall, men usikker på hva :lol: Kanskje det er Brude-stasjoner på fergene?? Hmm

Kan prøve å huske å sjekke det når jeg kommer om bord om du vil vite det.;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...