deepfreezegear Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 http://www.riderscut.com/delta-no/#l1XJEk1iPEU stem å del, kn ikkje la finnene vinne.. avsluttes i mårra kl 11. stem nå å stem etter 23 for å fylle opp kvota di.. kom igjen å hjelp ein scootervenn i nød takker på forhond på vegna a Roy Arild Nøkland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Det er iallefall liten tvil om hvilke biler danskene foretrekker... http://jyllands-posten.dk/motor/article4854908.ece Salgs-statestikkene viser iallfall helt motsatt Ni av de ti mest solgte bilene i Danmark er jo knøttebiler, altså biler som VW Polo og mindre. I Norge er det stikk motsatt, kun en av de ti mest solgte er som småbil å regne (Toyota Yaris på 9. plass) Men så har Norske bilkjøpere litt flere kroner i lomma og helt andre kreterier og behov ved bilkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Da harn fått bremsa bimmern på nytt grunnet overgang til ny kam..... Knallfornøyd med 890nm og 610hk på 1.45 i ladetrykk... Var oppe pa 400nm ved 2500omdreininger ,men clutchen ville ikke det så måtte gå litt ned på momentet der.... Med ny clutch og mer ladetrykk så kanskje en skal snuse på 1000nm i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Satan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 m30 power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Om det var dere jeg så utafor volda og dere har kjørt e136 via åndalsnes har dere kjørt en serriøs omvei lilla 200sx med gullfelger og en brun e38? dere skulle kjørt volda-stryn-otta spart tid og km Prøvde å si det til de, men hørte de? nope! Må ALDRI ALDRI ALDRI kjøre fra østlandet og til sunnmøre på gps, for den finner IKKE kjappeste ruta, spesielt ikke nå når kvivsvegen er åpen! Menne, har lyst å se bilder av 200sx'en, for jeg lurer sterkt på hvilken det er... mulig jeg har noen tøffe bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Tror jeg vet vilken Nissan det er. Har lakt ei stund til salgs mener jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Har dere sett Kollektivets ÆØÅ eller? Hvis ikke, se klippet! Noe av det beste jeg har sett innen norsk humor etter min mening hvertfall Og McLaren P1 avdukning: Ser MYE bedre ut i bevegelse/på video enn på pressebildene! Sinnsyk bil... Så nå har jeg byttet til Nemi. Jeg snakket med en i familien i går og han anbefalte også klart Nemi (520d E60). Jeg skal selv se nærmere på det når jeg får tid, virker som et bra selskap. Var oppe pa 400nm ved 2500omdreininger ,men clutchen ville ikke det så måtte gå litt ned på momentet der.... Med ny clutch og mer ladetrykk så kanskje en skal snuse på 1000nm i vinter Rart du kaller deg destroyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Ja da var sx'n solgt. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Tror jeg vet vilken Nissan det er. Har lakt ei stund til salgs mener jeg på Ja da var sx'n solgt. :/ Faen da! Skulle ha den sa jeg jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 skavvi kappkjøre eller?jeg har pelskåpe...ikke kødd med meg... Det har bestemor og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Er den som har Drevet å ralla rundt her ja solgt med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Japp. Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg