Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er iallefall liten tvil om hvilke biler danskene foretrekker... 8)

http://jyllands-posten.dk/motor/article4854908.ece

Salgs-statestikkene viser iallfall helt motsatt :roll: Ni av de ti mest solgte bilene i Danmark er jo knøttebiler, altså biler som VW Polo og mindre. I Norge er det stikk motsatt, kun en av de ti mest solgte er som småbil å regne (Toyota Yaris på 9. plass)

Men så har Norske bilkjøpere litt flere kroner i lomma og helt andre kreterier og behov ved bilkjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da harn fått bremsa bimmern på nytt grunnet overgang til ny kam..... Knallfornøyd med 890nm og 610hk på 1.45 i ladetrykk...

385744_10152141334755548_974549067_n.jpg

Var oppe pa 400nm ved 2500omdreininger ,men clutchen ville ikke det så måtte gå litt ned på momentet der.... Med ny clutch og mer ladetrykk så kanskje en skal snuse på 1000nm i vinter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var dere jeg så utafor volda og dere har kjørt e136 via åndalsnes har dere kjørt en serriøs omvei :P

lilla 200sx med gullfelger og en brun e38? :wink:

dere skulle kjørt volda-stryn-otta :) spart tid og km :wink:

Prøvde å si det til de, men hørte de? nope! Må ALDRI ALDRI ALDRI kjøre fra østlandet og til sunnmøre på gps, for den finner IKKE kjappeste ruta, spesielt ikke nå når kvivsvegen er åpen!

Menne, har lyst å se bilder av 200sx'en, for jeg lurer sterkt på hvilken det er... mulig jeg har noen tøffe bilder av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett Kollektivets ÆØÅ eller? Hvis ikke, se klippet! Noe av det beste jeg har sett innen norsk humor etter min mening hvertfall :D

Og McLaren P1 avdukning:

Ser MYE bedre ut i bevegelse/på video enn på pressebildene! Sinnsyk bil...

Så nå har jeg byttet til Nemi.

Jeg snakket med en i familien i går og han anbefalte også klart Nemi (520d E60). Jeg skal selv se nærmere på det når jeg får tid, virker som et bra selskap.

Var oppe pa 400nm ved 2500omdreininger ,men clutchen ville ikke det så måtte gå litt ned på momentet der.... Med ny clutch og mer ladetrykk så kanskje en skal snuse på 1000nm i vinter ;)

Rart du kaller deg destroyy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...