Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De spiser jo hund også...og kakkerlakker... MENmen... mote er mangt..men donut-hode ækkeno mote as...

Tzunami...tro meg..klokka mi går SYYYYYYYKT sakte idag...jobber til 17..seriøst deprimerende as...

Skrevet

min går nok enda saktere! :P men når den passerer 14:30 er jeg ute herifra, hente pass, plukke opp en kompis, goprokamera, 2 kompisser til, så er man på vei! :D

Skrevet

jaja.. sitter da her på kårstø med sykemelding i handa og kan dra hjem egentlig.. hadde bare sjefa tatt tlf når jeg ringer så de får booka om billetten min hjem :/ faen ikke mye gøy og sitte/ligge på rommet med vond rygg når jeg kunne vært hjemme og hatt kaffe besøk :(

Skrevet
...tro meg..klokka mi går SYYYYYYYKT sakte idag...jobber til 17..seriøst deprimerende as...

Jobber til 18... enda mer deprimerende... Ikke nok med det, etter jobb skal jeg levere en katt og en rotte til avliving... enda mer deprimerende... Ikke nok med det, etter å ha levert dyrene til avliving, så må jeg kjøre med kjærringa inn til IKEA... enda mer deprimerende...

Skrevet
ahaa...homotur ja..stakkars...haha

greit din klokke går saktere enn min idag :P

Men hva skal du med pass om du bare skal til tyskland?

Haha, du er ikke sann ass xD

man trenger pass i tyskland også, iallefall det de sa på passkontoret på grønnland politikammer :P

Skrevet

rart..da vi dro til tyskland så var det ingen grensekontroll.. er jo en del av schjengen avtalen..holder med gyldig legitimasjon..med mindre man skal fly ned...

Skrevet

er sikkert ikke noe kontroll, men det er greit å ha det på G uansett ;)

har ikke vært utenlands siden 2009 :o bortsett fra sverige da.. litt tragisk egentlig :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...