StianA Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 sorry om jeg virker rasistisk..men serr...WTF er galt med de folka der?!http://www.side2.no/catwalk/article3481432.ece Syke mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Kan ikke klokka gå litt fortere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 De spiser jo hund også...og kakkerlakker... MENmen... mote er mangt..men donut-hode ækkeno mote as... Tzunami...tro meg..klokka mi går SYYYYYYYKT sakte idag...jobber til 17..seriøst deprimerende as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 min går nok enda saktere! men når den passerer 14:30 er jeg ute herifra, hente pass, plukke opp en kompis, goprokamera, 2 kompisser til, så er man på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 ehhh...skal du på homotur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 guttetur wicky, guttetur Pub, Øl og ///Mmmmpower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 ahaa...homotur ja..stakkars...haha greit din klokke går saktere enn min idag Men hva skal du med pass om du bare skal til tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 jaja.. sitter da her på kårstø med sykemelding i handa og kan dra hjem egentlig.. hadde bare sjefa tatt tlf når jeg ringer så de får booka om billetten min hjem :/ faen ikke mye gøy og sitte/ligge på rommet med vond rygg når jeg kunne vært hjemme og hatt kaffe besøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 ...tro meg..klokka mi går SYYYYYYYKT sakte idag...jobber til 17..seriøst deprimerende as... Jobber til 18... enda mer deprimerende... Ikke nok med det, etter jobb skal jeg levere en katt og en rotte til avliving... enda mer deprimerende... Ikke nok med det, etter å ha levert dyrene til avliving, så må jeg kjøre med kjærringa inn til IKEA... enda mer deprimerende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 jobber til 16.00 og tiden flyr som bare det IKEA på en fredag å fy faen masse folk mas og elendigheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 erru kattemorderer fish?! du skuffer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 ahaa...homotur ja..stakkars...hahagreit din klokke går saktere enn min idag Men hva skal du med pass om du bare skal til tyskland? Haha, du er ikke sann ass xD man trenger pass i tyskland også, iallefall det de sa på passkontoret på grønnland politikammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 rart..da vi dro til tyskland så var det ingen grensekontroll.. er jo en del av schjengen avtalen..holder med gyldig legitimasjon..med mindre man skal fly ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 er sikkert ikke noe kontroll, men det er greit å ha det på G uansett har ikke vært utenlands siden 2009 bortsett fra sverige da.. litt tragisk egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 er vel flere i Norge som aldri har vært utenfor landegrensene..så er ikke synd i deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg