Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aha, du gjorde det ja, det skulle jo ikke være så vanskelig da i grunnen.. Men som du sier, så går den på bensin, og ikke plastkort. MEN, det kan vel straffe seg om "rette" anledningen kommer!

Såpass ja.. Husket vi kjørte den på ca litern Smøla - Våler.. Da men helt OK kjøring, ikke noe agerende griskjøring..

Ja, den lå vel til salgs igjen ja. Han som du kjøpte den av ringte på den faktisk. Var veldig gira på å kjøpe den tilbake! Får håpe den fortsatt er i gode hender :)

Hadde det ikke vært for en Audi A4 som ville kappkjøre (jeg parkerte han fullstendig selvsagt), så hadde jeg ikke mistet lappen akkurat der. En MC-purk tok opp jakten dessverre, og stoppet meg (men ikke svinet i Audien).

Hvis du lurer på hvilken klovn som lakkerte M5-replicafelgene, så var det meg :mrgreen: Legger ved et mimrebilde av en fantastisk fet bil.

axmd1meieli3i27971yb_thumb.jpg

Skrevet

Hehe, jævla VAG-folka :lol:

Kunne jo vært værre en dette da ! Egentlig var Rondell 0021 (tror jeg de heter), kjøpt til bilen, meeen, da vi skulle hente de, så fikk vi beskjed om at de ikke ble produsert lengre, så fikk en OK deal på de hjula der :)

Skrevet

Hjertelig takk Fredrik og Werther :) Lykke til du og Werther!

Det er en stor rasteplass rett før Gardermoen flyplass (nordgående). Stappet... På denne tiden. Noen som vet hva som skjer og hva folk bruker plassen til?

Skrevet

Det er en stor rasteplass rett før Gardermoen flyplass (nordgående). Stappet... På denne tiden. Noen som vet hva som skjer og hva folk bruker plassen til?

Hvis du tenker på rasteplassen retning nordvest ca en km før terminalen, så er det mange av de som skal hente flypassasjerer som venter her for å slippe stresset med parkeringsbetaling.

Jeg sto parkert der selv en god time for to uker siden, leste avisa og spiste boller...Riktignok skulle jeg til Hurdal, men det var hele tiden jevnt påfyll av andre biler på denne rasteplassen.

Skrevet
Noen som har peiling på når årsavgiften for BMWCCN kommer i år, og eventuelt når medlemsskapet utgår?

Tror det er litt forskjellig. På medlemskortet mitt står det ut august 2011 :)

Skrevet

Rapporter når du har fått den da. Så får man se om det blir en Arc eller Galaxy S II.

Jordfræsar:

Hvordan tilbereder du kaffen? har du maskin med kvern, eller kverner du og bruker trakter?

Skrevet
Rapporter når du har fått den da. Så får man se om det blir en Arc eller Galaxy S II.

Jordfræsar:

Hvordan tilbereder du kaffen? har du maskin med kvern, eller kverner du og bruker trakter?

Helautomatisk med kvern. Titter på Supremeroastworks og Tim wendelboe og Teeandcoffee.no

Noe formening om arabica mot espresso Kaffe for min type maskin?

Skrevet

Hvis du tenker på rasteplassen retning nordvest ca en km før terminalen, så er det mange av de som skal hente flypassasjerer som venter her for å slippe stresset med parkeringsbetaling.

Jeg sto parkert der selv en god time for to uker siden, leste avisa og spiste boller...Riktignok skulle jeg til Hurdal, men det var hele tiden jevnt påfyll av andre biler på denne rasteplassen.

Hehe, brukte den til det samme jeg. Var på vei dit også fikk jeg vite at flyet var halvtime forsinka, så jeg snek meg inn der. Svindyr parkering på Gardemoen, med nazivakter...

Bestillt meg Arc nå :D Gleder meg til Android igjen!

Fett!! Min ligger på posten nå, men får ikke henta den før på mandag... Snakk om nedtur :P

EDIT: http://www.m-power.com/_open/b/varlink2.jsp?lang=nb THE M FESTIVAL!!!!!!!!! Fy faen så konge!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...