Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hoho, 3500 for veiva? :P

Sett flere som har gått for det her ja, noen innvendinger?

Kanskje en grunn til at du kjører 325 og ikke 327? :mrgreen:

Når sant skal sies har jeg en interessent på veiva, han skal få den langt billigere fordi han har vært tålmodig og grei. Om bilen blir plukket ned that is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha usblink på min. :)

volvoen min har usa-blink.. 8)

Har ikke omtrent alle Volvoer det? :P

De fleste nyere har vel det jau, hvertfall etter det jeg har observert.

Forøvrig har ene drosjeløyvet jeg kjører en del for oppgradert fra avensis til xc70 for ikke så lenge siden. Makan til en forskjell! Fantastiske biler å kjøre!

Nytern: Har lenin komplekset du :D For han køyre lada, jada, ja de ekje nåken granada!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sant skal sies har jeg en interessent på veiva, han skal få den langt billigere fordi han har vært tålmodig og grei. Om bilen blir plukket ned that is.

Syns det bare var litt stiv pris..

ingen grunn til det nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det bare var litt stiv pris..

ingen grunn til det nei?

Da er det jo fint at du slipper å kjøpe den :wink:

Når jeg googlet "m21 veiv selges" fant jeg ut de stortsett lå ute for rundt 3-3500 i god stand.

Men som sagt, personen har jeg lovd den bort til får den _mye_ billigere om det blir delesalg.

Og ja, adivass! Guilty as charged! Lenin komplekset høres dog litt skummelt ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt meg tilhenger for kr 200,- :-) Henter den på søndag ved Høvik utenfor Oslo. Ok pris for en tilhenger? Ramma er hel og fin, hjulene går rundt. Litt tull med lysene, men ellers grei. Brukt senest i sommer for å kjøre bort litt hageavfall. Kjekt med FB, man spør og får svar. :-)

Noen som er klar for kebab i Oslo til søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...