Nytern Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Som en kuriositet kan jeg nevne at jeg byttet ut disse lyktene med orglykter som har stått på en bil i over 300k km, hvis jeg ikke husker feil betalte jeg 500kr for dem med steinsprut, matte glass og halvdårlige reflektorer. I mine øyne var det en god deal. Kanskje jeg er teit. Mest trolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Ripene kan ordnes med våtslipepapir og en polering Eller tannkrem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 hjelper lite når lyktene har begynt å smelte pga for sterk pære da... men igjen, spørs også hvor pirkete kjøper er og hva en kan forvente for 400. men hvis han ble lovet strøkne lykter, eller bare ripete men ikke skadet, så skjønner jeg han godt. Nyteren; solgte du de uten å nevne at dem va smelta/veldig ripete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Du kjøpte utifra bildene jeg tok, du ba heller ikke om flere. Jeg hadde virkelig ingen anelse om at noe var "smeltet". Jeg påpeker i annonsen at jeg selger dem fordi jeg misliker utseendet. Hadde jeg sett at noe var smeltet når jeg håndterte dem hadde jeg selvfølgelig også nevnt dette. Den ene lykta var jo som jeg både opplyste om og la ut bilder av veldig neddugget. 400kr kontra over 3lapper som du fant de til hos GS er i mine øyne en god deal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Her er bildet jeg tok der man ser begge. Ikke veldig flatterende og heller ikke ett forsøk på å villede noen. Lykta på førerside er full av dugg/fukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Ripene kan ordnes med våtslipepapir og en polering Eller tannkrem... Wow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 [ Bilde ]Her er bildet jeg tok der man ser begge. Ikke veldig flatterende og heller ikke ett forsøk på å villede noen. Lykta på førerside er full av dugg/fukt. man ser at venstre lyser sterkere enn høyre, men stort mer ser man ikke for å være ærlig, men som du hadde skrevet. du solgte fordi du ikke likte utseende, + 400 for dem , så er dem nok ikke strøkne.. men igjen, ta det på pm gutta og bli enige der dette løser dere nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hvordan gikk salgssamtalen mellom dere to da? hvordan var salgsbildene? ble det spurt om tilstand? Ble det holdt igjen informasjon? dere er da voksne og ærlige karer, dette kan dere vell fikse pent og oppriktig mellom dere =) Samtalen gikk egentlig greit. Dårlige bilder av begge lyktene egentlig, ikke noe nærbilde av den lykten som var smeltet. Men regnet jo så klart med av hvis det hadde vært noe å utsette på de utenom dugg, at dette ville bli skrevet noe om. Ihvertfall når enn tenker på hvordan lyktene ser ut. Ble ikke spurt om tilstand, siden det virket igjen som om han var intr i annonsen i å få fram hvordan de var. Etter min mening mener jo jeg at det er tilbakeholdt info, om hvor dårlige/ripete glassene er.. Men gidder ikke styre noe mer med det. Kommer sikkert ingen vei med det likevell. Så får bare få de litt opp å gå igjen, og bruke de i vinter. Å heller kjøpe nye til sommern igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Ripene kan ordnes med våtslipepapir og en polering Eller tannkrem... Wow! Bruk dette når du søker på Youtube, ligger noen videoer der ute; headlight restoration toothpaste http://www.youtube.com/results?search_q ... qht7x6gtmk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hvordan gikk salgssamtalen mellom dere to da? hvordan var salgsbildene? ble det spurt om tilstand? Ble det holdt igjen informasjon? dere er da voksne og ærlige karer, dette kan dere vell fikse pent og oppriktig mellom dere =) Samtalen gikk egentlig greit. Dårlige bilder av begge lyktene egentlig, ikke noe nærbilde av den lykten som var smeltet. Men regnet jo så klart med av hvis det hadde vært noe å utsette på de utenom dugg, at dette ville bli skrevet noe om. Ihvertfall når enn tenker på hvordan lyktene ser ut. Ble ikke spurt om tilstand, siden det virket igjen som om han var intr i annonsen i å få fram hvordan de var. Etter min mening mener jo jeg at det er tilbakeholdt info, om hvor dårlige/ripete glassene er.. Men gidder ikke styre noe mer med det. Kommer sikkert ingen vei med det likevell. Så får bare få de litt opp å gå igjen, og bruke de i vinter. Å heller kjøpe nye til sommern igjen.. forstår deg også, prøv å fiks dem til beste evne, så funker de ihvertfall knall som vinterlykter =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 hjelper lite når lyktene har begynt å smelte pga for sterk pære da... men igjen, spørs også hvor pirkete kjøper er og hva en kan forvente for 400. men hvis han ble lovet strøkne lykter, eller bare ripete men ikke skadet, så skjønner jeg han godt. Nyteren; solgte du de uten å nevne at dem va smelta/veldig ripete? Ble ikke nevnt riper eller smelting. Er egentlig ikke det at jeg er altfor pirkete.. Går heller litt på prinsipper... Har enda ikke kontaktet selger for å få hevet handel. Bare skrev og påpekte, og syns bare det var litt dårlig gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jeg har virkelig ikke tilbakeholdt noe info! Sjekk annonsen, der skriver jeg det jeg vet. Jeg la heller ikke merke til noe annet når de ble demontert/pakket. Det provoserer meg litt at du forventer få strøkne lykter utifra annonsen/bildene/prisen. Men so be it, jeg er herved en svindler. Kan anbefale deg å gi meg negativ kommentar i seriøse selgere tråden, jeg tar den med hevet hode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Antar tankrem bare fungerer på plastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jeg har virkelig ikke tilbakeholdt noe info!Sjekk annonsen, der skriver jeg det jeg vet. Jeg la heller ikke merke til noe annet når de ble demontert/pakket. Det provoserer meg litt at du forventer få strøkne lykter utifra annonsen/bildene/prisen. Men so be it, jeg er herved en svindler. Kan anbefale deg å gi meg negativ kommentar i seriøse selgere tråden, jeg tar den med hevet hode. Som sagt forventet jeg meg ikke strøkene lykter!! Men skal ærlig innrømme at jeg forventet litt bedre.. Men men, gidder som sagt ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 PC-guruer; Har budsjett på ca. 10.000 kr. for en arbeidslaptop. Trenger ikke fancy lyd og bilde opplevelse, men en veldig stabil PC som må ha dokkingmulighet til vanlig PC-skjerm (har en 5 år gammel Eizo-skjerm jeg er veldig fornøyd med og ønsker å fortsette å bruke). Hva anbefales? Ser først og fremst på Thinkpad-serien (T-serien), men ser på komplett.no at Fujitsu og HP også har maskiner som kjører Windows 7 Pro, så de må vel også tas med i vurderingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg